لیلا اوتادی

ببینید | رفتار زننده لیلا اوتادی در جشن رسمی

ببینید | رفتار زننده لیلا اوتادی در جشن رسمی
کدخبر : 42198

عکس دیده نشده از لیلا اوتادی در اینستاگرام غوغا کرد .

لیلا اوتادی در اینستاگرام با عکسی جدید خبرساز شد . ژست عجیب لیلا اوتادی در اینستاگرام با انتشار یک عکس واکنش مخاطبان را به دنبال داشت . لیلا اوتادی از بازیگران پرکار و گران قیمت از نظر دستمزد می باشد . در ادامه عکس جنجالی از لیلا اوتادی در یک جشن رسمی سینمایی ر اتماشا می کنید. 

 

لیلا اوتادی

 

بیوگرافی لیلا اوتادی:

لیلا اوتادی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون است که اکنون در دهه چهارم زندگی‌اش به‌سر می‌برد. اوتادی در طول سال‌هایی که از فعالیت‌های هنری‌اش می‌گذرد، همیشه دست به تجربه‌های متفاوتی زده و هنرمند پرکار در زمینه‌های مختلف به‌حساب می‌آید. او خودش را یکی از 10 بازیگر زن اول ایران می‌داند. مهربان و احساساتی است. اوتادی نیز مانند محمدرضا گلزار از دیگر کشف‌های چشم رنگی ایرج قادری است. «چپ‌دست»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «چهارانگشتی» و «اخراجی‌ها 3»ُ فیلم‌های است که شاید نقش‌آفرینی لیلا اوتادی را در آن‌ها بیشتر به یادآوریم.

 

لیلا اوتادی

 

دوران کودکی و نوجوانی

 لیلا اوتادی 14 مردادماه 1362 در تهران به دنیا آمد. سه خواهر و یک برادر دارد که هیچ‌کدام بازیگر نیستند. لیلا از کودکی رؤیای بازیگر شدن را در سر می‌پروراند. در 5-6 سالگی اولین نقش‌هایش را جلوی آینه با یک روسری سفید زنانه ایفا کرده است. لیلا اوتادی یک‌بار در همان هفت‌سالگی برای یک فیلم انتخاب می‌شود که پدرش به او اجازه این کار را نمی‌دهد. خسرو شکیبایی که برای انتخاب بازیگر خردسال فیلم سینمایی «کیمیا» به مدرسه ابتدایی رفته بود، لیلا اوتادی را برای این نقش برمی‌گزیند که خب این امر صورت نمی‌گیرد. تا دوره دیپلم هم چند بار دیگر فرصت بازیگری برایش پیش‌آمده است که باز پدر این اجازه را نمی‌دهد. اوتادی لیسانس معماری از دانشگاه هنر تهران دارد. این در حالی است که او همان سال کنکور در رشته کارگردانی و نمایش هم پذیرفته شد اما آن را انتخاب نکرد. معماری یک جورایی حرفه موروثی خانواده اوتادی است و پدر، برادر و خواهر لیلا با آن سروکار دارند. خواندن کتاب و تماشای فیلم از نوجوانی جزئی از علایق لیلا اوتادی بوده است. رمان «بامداد خمار» و فیلم سینمایی «سگ‌کشی» ساخته بهرام بیضایی، آثاری است که بیشترین تأثیر را در او داشته است.

 

لیلا اوتادی

 

شروع بازیگری با سینما

 بالاخره در سال 1381 لیلا موفق به گرفتن رضایت پدر می‌شود. کار حرفه‌ای او با فیلم سینمایی «چشمان سیاه» زنده‌یاد ایرج قادری آغاز می‌شود. بعد از آن‌هم با حضور در سریال «مهر و ماه» سید فیاض موسوی و «بید مجنون» مجید مجیدی، به‌طورجدی به دنیای سینما و تلویزیون معرفی شد. محمدرضا گلزار و پرویز پرستویی اولین همبازی‌های او در سینما بوده‌اند. سال‌های 84-86 بهترین گزینه برای زن اول فیلم‌های عاشقانه بود و در فیلم‌هایی نظیر «چپ‌دست»، «قصه دل‌ها» و «زن‌ها فرشته‌اند» ایفای نقش کرد. اوتادی در سال 88 با بازی در شش فیلم سینمایی، عنوان پرکارترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد. لیلا اوتادی بارها عنوان کرده که دوست دارد ژانرهای مختلف را بازی کند و همین کار را هم کرده است. اوتادی آثاری در ژانرهای مختلفی ازجمله کمدی، طنز، اکشن، ملودرامم، جنایی و ... در کارنامه‌اش دارد. «حرکت اول» و «آدمکش» ازجمله فیلم‌های متفاوتی لیلا اوتادی در سینماست. او در 94-95 هم دو سال پرکار را در سینما پشت سر گذاشت و در پنج فیلم سینمایی حضور داشت. «مالیخولیا» و «آزاد به قید شرط» از مهم‌ترین آن‌هاست.

 

لیلا اوتادی

 

لیلا اوتادی در تلویزیون

 لیلا اوتادی بازیگری است که در سال‌های حضورش در عرصه بازیگری تعادل خوبی میان سینما و تلویزیون برقرار کرده است. حضور فعال و پررنگ او در هر دو زمینه قابل مشاهده است. سریال «مهر و ماه» اولین حضور اوتادی در سینما بود. بعد از آن‌هم در «خون‌بها» و «اشک‌ها و لبخندها» با جواد مزدآبادی و حسن فتحی همکاری کرد. لیلا اوتادی در سریال «زخم» آخرین ساخته مسعود آب پرور، در نقش یک سرهنگ نیروی انتظامی حضور متفاوتی را داشت. سریال‌های «چرخ‌وفلک» و «آرام نمی‌گیریم» هم جدیدترین آثار تلویزیونی با نقش‌آفرینی لیلا اوتادی می‌باشند. اوتادی تجربه حضور در مجموعه «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان را هم دارد که به‌تازگی اولین قسمت‌های آن در شبکه نمایش خانگی منتشرشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه