لادن مستوفی

عکس لو رفته از چهره وحشت ناک لادن مستوفی | چهره عجیب و غریب لادن مستوفی همه را متعجب کرد!

عکس لو رفته از چهره وحشت ناک لادن مستوفی | چهره عجیب و غریب لادن مستوفی همه را متعجب کرد!
کدخبر : 42292

یدالله اسکندری چهره پرداز تصویری از لادن مستوفی منتشر کرد. این عکس عجیب مربوط به گریم جدید لادن مستوفی میباشد.

 لادن مستوفی در 20 اسفند 1351 می باشد. لادن مستوفی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد. لادن مستوفی در فیلم سینمایی دختری به نام تندر بازی متفاوتی را از خودش به جا گذاشت و خوش درخشید. همسر لادن مستوفی شهرام اسدی می باشد. در بیشترین فیلم های شهرام اسدی لادن مستوفی ایفای نقش می کند.

 

یدالله اسکندری چهره پرداز پیشکسوت سینما با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: هنرمندعزیز بانو لادن مستوفى درفیلم عبور موقت.

 

تصویر دماغ بزرگ لادن مستوفی که سوژه خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی شده است به شرح زیر میباشد:

 

لادن مستوفی

 

 

بیوگرافی کوتاه از لادن مستوفی

نام:لادن

نام خانوادگی:مستوفی

تاریخ تولد:1351/12/20

محل تولد:تنکابن

همسر:شهرام اسدی

 

لادن مستوفی

 

لادن مستوفی در 20 اسفند 1351و در تنکابن به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه تمام رها کرده و وارد عرصه و دنیای بازیگری شده است. 

مستوفی همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. شهرام اسدی متولد 1332 در سلماس است. او دارای کارشناسی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا امریکا است.

 

لادن مستوفی

 

 این زوج هنری در کنار یکدیگر به عنوان مکمل یکدیگر فعالیت می کنند. شهرام اسدی کارگردان و فیلم نامه نویس است و مستوفی بازیگر و در بسیاری از فیلم هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته، مستوفی (همسر کارگردان)، در آن ایفای نقش می کند.

در فیلم های «روز واقعه» و «دوران سرکشی کمال تبریزی» هردوی آنها در کنار یکدیگر کارکرده اند. که فیلم روز واقعه (1373) اولین کار، لادن مستوفی در سن حدوداً 22سالگی اش می بود.

 

لادن مستوفی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه