سریال ستایش

ستایش 4 و خبری غیرمنتظره درباره آن | نویسنده ستایش همه را غافلگیر کرد!

ستایش 4 و خبری غیرمنتظره درباره آن | نویسنده ستایش همه را غافلگیر کرد!
کدخبر : 42294

سعید مطلبی نویسنده سریال «ستایش» اعلام کرد که دیگر قصدِ نوشتن ادامه این مجموعه تلویزیونی را ندارد و پرونده این سریال را بسته شده می‌دانم.

ستایش یک مجموعه‌ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی است. به گفته کارگردان و بازیگران مجموعه، بانی و طراح این سریال ایرج قادری بوده‌است. در ساخت این سریال از فیلم واکنش پنجم اثر تهمینه میلانی اقتباس‌ شده‌است.بازیگران اصلی آن داریوش ارجمند و نرگس محمدی هستند.

 

توضیحات درباره سریال ستایش

فصل اول

تولید فصل اول آن از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و سال ۱۳۹۰ پایان یافت، پخش آن از ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۶ آبان ۱۳۹۰ به پایان رسید.

فصل دوم

تولید فصل دوم از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و سال ۱۳۹۲ به پایان رسید، پخش سری دوم از ۲۷ دی ۱۳۹۲ آغاز گردید و در ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ به پایان رسید.[۸]

فصل سوم

تولید فصل سوم پس از ۵ سال در سال ۱۳۹۷ شروع و در همان سال به‌پایان رسید و از ۲۲ شهریور تا ۷ آبان ۱۳۹۸ به‌روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

 

سریال ستایش

 

در فضای‌مجازی بارها اعلام شده که سریال «ستایش» قرار است فصل چهارمی داشته باشد. یک بار آرمان زرین‌کوب در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم این موضوع را تکذیب کرد و گفت: "در رابطه با ساخت فصل جدید «ستایش» هیچ خبری ندارم. به هر حال فکر می‌کنم فصل سوم، پایان این سریال باشد و اگر قرار به ادامه «ستایش» باشد، در صورت سفارش مدیران تلویزیون، این اتفاق خواهد افتاد. روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواست مردم روبرو نشویم که چرا ادامه «ستایش» ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دست ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه‌نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند".

اما بعد از این نکات دوباره درباره ساختِ سریال «ستایش» خبری در فضای‌مجازی منتشر شد. سعید مطلبی نویسنده این سریال که از داریوش ارجمند گرفته تا سعید سلطانی و آرمان زرین‌کوب اعلام کرده‌اند همه‌چیز منوط به فیلمنامه‌ای است که نوشته شود؛ به خبرنگار تسنیم رسماً اعلام کرد که من مشغولِ نوشتن سریال تاریخی به نامِ «حضرت اجلّ» هستم و قصد نوشتن ادامه مجموعه «ستایش» را ندارم و به نظرمن تمام شده است. 

 

سریال ستایش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه