هنرمندان | بازیگر

خوشتیپ ترین شوهر این بازیگر از همسرش طلاق گرفته | خوشتیپ ترین بازیگر با لباس ست کنار همسرش

خوشتیپ ترین شوهر این بازیگر از همسرش طلاق گرفته | خوشتیپ ترین بازیگر با لباس ست کنار همسرش
کدخبر : 42360

عکس دیده نشده از زوج های هنری سینما خبرساز شد .

در فضای مجازی چند نظر سنجی در مورد خوشتیپ ترین بازیگر مرد ایرانی منتشر شده است که کاربران زیادی در آن شرکت کردند چند پیج اینستاگرامی این نظرسنجی را منتشر کردند که با نظرهای قابل توجهی روبرو شد . مهدی پاکدل و نوید محمدزاده و اشکان خطیبی از جمله بازیگرانی بودند که در این نظر سنجی بیشترین رای را آوردند . برخی از کاربران نیز به ازدواج های قبلی این بازیگران مثل مهدی پاکدل اشاره کردند که در نوع خود جالب بود . در ادامه تصاویر و چکیده بیوگرافی مهدی پاکدل و اشکان خطیبی و نوید محمدزاده را می خوانید. مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی می باشد که اکنون متاهل می باشد و رعنا آزادی ور همسر فعلی اوست . 

بازیگران

زندگی شخصی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. 

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

بازیگران

بیوگرافی مهدی پاکدل و همسرش

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور موفقی دارد

در محله امامزاده زید اصفهان که حالا به هشت بهشت معروف است متولد شد ، برادر بزرگش حسین پاکدل (مجری، بازیگر) و مسعود دیگر برادرش عکاس است

در هنرستان گرافیک خواند و در 17 سالگی برای ادامه تحصیل راهی تهران شده است

از نوجوانی به فیلم بین حرفه ای تبدیل شدم و مرتب به سینما می رفتم و عاشقانه سینما را دوست داشتم تا اینکه به تهران آمدم و برای گذران زندگی کار تدوین میکردم

در کنار کار تدوین،  سال 1376 با نمایشی بنام «جنبش انفیه در کلکته» به کارگردانی سیروس شاملو اولین تجربه خود را در بازیگری بدست آوردم

بازیگران

زندگی شخصی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.

این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

بازیگران

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

اشکان خطیبی در سال 77 بعد از معرفی از طرف تئاتر دانشجویی در فیلم دفتری از آسمان به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم پخش نشد و بعد از آن تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و با بزرگانی همچون هما روستا، علیرضا کوشک جلالی و بیشتر از همه محمد رحمانیان همکاری داشته است.

اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال 81 و نمایش «مرگ و دوشیزه» مربوط می شود. اشکان خطیبی تاکنون در نمایش هایی همچون «زمستان»، «مانیفیست چو»، «خدای کشتار»، «مجلس ضربت زدن» و ... به ایفای نقش پرداخته است. 

بازیگران

زندگی شخصی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.

این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

بازیگران

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است.

سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

بازیگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه