الهام چرخنده | الهام چرخنده ویکی پدیا | الهام چرخنده بیوگرافی

ناراحتی الهام چرخنده از مردم | خواهش الهام چرخنده چیست؟

ناراحتی الهام چرخنده از مردم | خواهش الهام چرخنده چیست؟
کدخبر : 42422

الهام چرخنده بازیگر معروف سینمای ایران بود که با تغییر رویه در زندگیش باعث حاشیه های زیادی شد.

الهام چرخنده از مردم خواست او را قضاوت نکنند و قضاوت کنندگان را به خدا واگذار کرد. الهام چرخنده از بازیگران پر حاشیه سینما است. الهام چرخنده در ۶ تیر ۱۳۵۷ در تهرانبدنیا آمد. الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. الهام چرخنده فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

سکوت الهام چرخنده شکست

 

الهام چرخنده

 

الهام چرخنده در عین ناباوری از حسرتش در مورد بازگشت به سینمای ایران پرده برداشت.الهام چرخنده بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی می گوید به دلیلی که نمی داند، چند سال می شود که در سینما نقشی به او پیشنهاد نشده است.الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در کسوت بازیگری کاری را انجام نداده است،

در خصوص فعالیت هایش غیر از بازیگری اظهار داشت:«هم اکنون دوسال است که در سینما نقشی به من پیشنهاد نشده و دلیل این موضوع را نمی دانم؛ ولی در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با موضوع معضلات اجتماعی هستیم. من در این کار به عنوان مجری برنامه و البته تهیه کننده مشغول به فعالیت هستم. قرار است این برنامه از شبکه دو پخش شود.»

بازیگر سریال «آوای باران» ادامه داد:«در این مدت که کار بازیگری انجام ندادم، به مستند سازی مشغول بودم و مستندی 10 قسمتی با موضوع شهدای اقلیت را ساختم.»

چرخنده در انتها اظهار داشت:«امیدوارم در ادامه مسیر هموار شود و باز هم به بازیگری بپردازم.»عکسی عجیب از الهام چرخنده بازیگر مطرح ایرانی در فضای مجازی با چادر بر روی تخت بیمارستان منتشر شد که نشان از خال خرابش می داد.

راز چادری شدن الهام چرخنده

 

الهام چرخنده

 

بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام (چنانچه فامیلی بنده هم به گونه ای است که به آها اجازه تبع شاعری می دهد) در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است.بازیگر سینما و تلویزیون بر همین اساس تصریح کرد: من طی این مدت از رکن تقوا یعنی حجاب دور بوده ام اما این بار با علم به عرصه آمده ام.

وی در ادامه با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.

چرخنده ادامه داد: اکنون می بینیم که چگونه بعضی افراد بازیچه دنیای لائیک می شوند و با انکار هویت خود به صورتی ناشایست در عرصه های اجتماعی حضور پیدا می کنند و باعث الگوگیری جوانان ما می شوند لذا اکنون رسالت مهمی بر دوش من قرار گرفته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند این در حالی است که ما تصور می کنیم در خارج از کشور آرامش بسیاری وجود دارد در حالی که در واقعیت آنها از زن با عفت و مرد با غیرت ایرانی هراس دارند.الهام چرخنده بازیگر محبوب کشور در یک گفت و گو با رضا رشیدپور با حالت گریان درباره گلشیفته فراهانی اظهار نظر کرد.

واکنش رائفی پور به الهام چرخنده

 

الهام چرخنده

 

علی اکبر رائفی‌پور در صفحه شخصی خود نسبت به ماجرای الهام چرخنده و خواهران منصوریان واکنش نشان داد. علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به صحبت‌های خواهران منصوریان ووشو کاران کشورمان پیرامون وعده‌های مالی الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون واکنش نشان داد. او در صفحه شخصی خود نوشت: «الهام چرخنده؛ همانند مهران مدیری که دروغ گویی شرق را در دادگاه اثبات کرد، به زودی ادعای خواهران منصوریان و رسانه انتشار دهنده اکاذیب در دادگاه محک خواهد خورد. الهام چرخنده پس از پنج سال دوری از سینما در حال بازی در فیلمی علیه منافقین است. آیا میان این دو اتفاق ارتباطی وجود دارد؟»

کنایه الهام چرخنده به گلشیفته

 

الهام چرخنده

 

وی در کنایه‌ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس‌های نامرئی می‌پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی‌اش» و اخیراً نیز مدعی شد که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده‌است.

حرف های جنجالی الهام چرخنده

 

الهام چرخنده

 

چرخنده در یک مصاحبهٔ تلویزیونی نوروزی، با نامیدن سید علی خامنه‌ای با عنوان نائب امام زمان تبریک نوروزی خود را به او تقدیم کرد. این عمل وی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. الهام چرخنده در یکی از سخنرانی‌هایش گفت دوست ندارد که در قطعهٔ هنرمندان، دفن شود؛البته پیش از او یکی از هنرمندان هوادار جمهوری اسلامی یعنی فرج‌الله سلحشور نیز چنین مطلبی را گفته بود که از دیدگاه هنرمندانی، توهین‌آمیز بود. وی در مراسم اکران‌های دانشجویی جشنوارهٔ مردمی ادعا کرد که ۳٬۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده‌اند.

ازدواج دوم الهام چرخنده

 

الهام چرخنده

 

​از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است. الهام چرخنده برای دومین بار در سال 1375 با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد.

الهام چرخنده در سال 1392 اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند. الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

شغل و سوابق همسر الهام چرخنده

 

الهام چرخنده

 

​مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

این بازیگر سابق ایرانی مدتی پیش با نوشته ای احساسی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد: او نوشت:

سلام…

همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود .میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم: ای خدا، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!!!

صدام زدی؛ الهامم ، بیا اینجا خوبه.

نشستیم..

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه