تست هوش

تست هوش | پلنگ سیاه در این تصویر را پیدا کنید

تست هوش | پلنگ سیاه در این تصویر را پیدا کنید
کدخبر : 42661

با دقت نگاه کنید! آیا می توانید پلنگ سیاه در توهم نوری این تصویر را پیدا کنید؟ بله امروز توهم نوری پلنگ سیاه می تواند چالش جدیدی برای آزمایش قدرت بینایی و تمرکز فکری شما باشد. اگر با دقت نگاه کنید می توانید خیلی زود و راحت پلنگ سیاه رنگ را پیدا کنید.

توهم نوری چیست؟

توهم نوری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوع توهمی است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. در واقع توهم نوری با آنچه که در واقعیت می بینید، متفاوت است. به زبان ساده، توهم نوری یعنی آنچه را در تصویر می بینیم واقعیت تصویر نیست. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب می خوریم.

 

توهم نوری پلنگ سیاه

با دقت نگاه نکنید، یک پلنگ سیاه در این توهم نوری وجود دارد. اما کجای تصویر؟

 

معمای پلنگ سیاه

 

توضیحی برای یافتن پلنگ سیاه پنهان در این تصویر

تنها کاری که برای دیدن پلنگ سیاه باید انجام دهید، با دقت نگاه کردن به تصویر است. خوب حالا دقت کنید و تمام تصویر را با جزئیات ببینید.

برای شما: بهترین بازی های فکری؛ کدام یکی از افراد داخل اتاق واقعی نیست؟

 

راه حلی برای یافتن پاسخ توهم نوری پلنگ سیاه تصویر

اکثر مردم پس از دیدن تصویر توهم نوری گیج می شوند که چطور باید معما را حل کنند. با این حال، برخی از افراد نیز می توانند به سرعت پاسخ را پیدا کنند. شاید هم عده ای موفق به یافتن پاسخ نشوند. اگر هنوز موفق نشده اید، پاسخ را پیدا کنید، می توانید به آخر صفحه رفته و جواب را ببینید. اما قبل از آن یک بار دیگر تلاش کنید.

فکر کنم نتوانسته اید پاسخ را پیدا کنید. مشکلی نیست، دفعه بعد حتما موفق می شوید. اما حالا می توانید این پلنگ پنهان را که هایلایت شده ببینید.

 

معمای پلنگ سیاه

 

شاید خیلی خنده دار باشد که چرا نتوانسته اید پلنگ سیاه را تشخیص دهید. اما باید گفت که راز توهمات نوری گیج کردن شما است. در حالی که معما خیلی ساده است اما شما گیج می شوید و نمی توانید پاسخ را تشخیص دهید.

امیدواریم از معما امروز لذت برده باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه