کشف حجاب

گرین کارت در انتظار بازیگران کشف حجاب کرده | انگیزه کشف حجاب بازیگران مشخص شد

گرین کارت در انتظار بازیگران کشف حجاب کرده | انگیزه کشف حجاب بازیگران مشخص شد
کدخبر : 43008

روزنامه جوان نوشت: سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان سینمای باید بدانند رفتار‌های هنجارشکنانه چند بازیگر معدود ممکن است سرمایه‌گذاری آن‌ها را به خطر بیندازد. از این رو آن‌ها نیز باید هشدار‌های لازم را به بازیگران خود بدهند.

به گزارش طلا نیوزروزنامه وابسته به سپاه از بازیگران زنی که در روزهای اخیر کشف حجاب کرد‌ه‌اند عصبانی است و آنان را بازیگران «دست‌چندم» و اقدامشان را برای دریافت گرین کارت اعلام کرده است. این روزنامه همچنین اعتراضات اخیر و کشف حجاب را با عنوان «شورش زنانه» یاد کرده و سپس به تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران توصیه به بازیگران خود هشدارهای لازم را بدهند. 

به گزارش جوان، شورش زنانه از همان ابتدا با پا گذاشتن روی اخلاق می‌خواست خود را به جامعه زنان ایران تحمیل کند...پگاه آهنگرانی، دنیا مدنی، مریم بوبانی و چند نفر دیگر همه سرمایه‌ای بود که پای انقلاب زن، زندگی، آزادی ریخته شد تا شاید یک موج همه‌گیر دامن جامعه ایران را بگیرد، اما آنچه رقم خورد چیزی نبود که برای یک انقلاب به اصطلاح زنانه آن هم در یک کشور اسلامی و شیعه هیزم کاملی باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: ترانه علیدوستی را باید برگ آخر این به اصطلاح جنبش دانست. جالب است که حتی علیدوستی هم حاضر نشد از همان روز اول کشف حجاب کند و با دو ماه تعویق اقدام کرد تا در روز‌هایی که انقلاب زنانه! رو به افول می‌رود او ماجرا را گرم نگه دارد...ساده‌ترین انگیزه‌اش هم می‌تواند علامت به ضدانقلاب جهت گرفتن گرین‌کارت یا بیرون کشیدن خود از غبار گمنامی یا فراموشی باشد.

نویسنده این مطلب س‍‍پس نوشته است: تا همین حالا هم به جز ترانه علیدوستی معدود سینماگرانی که کشف حجاب کرده‌اند، از میان افرادی بوده‌اند که در سینما سال‌ها کسی به سراغ آن‌ها نرفته و جامعه سینمایی آن‌ها را به کل فراموش کرده‌بود. برای مثال روز گذشته فردی به نام شراره دولت‌آبادی که یک بازیگر دسته چندم و فراموش شده محسوب می‌شد، دست به کشف حجاب زد.

روزنامه سپاه در ادامه هشدار داده است: سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران هم باید بدانند رفتار‌های هنجارشکنانه چند بازیگر معدود ممکن است سرمایه‌گذاری آن‌ها در تولیدات سینمایی و پخش خانگی را به خطر انداخته و با توقیف فیلم‌ها و سریال‌های در نوبت اکران یا در حال ساخت دچار مشکل شوند. از این رو آن‌ها نیز باید هشدار‌های لازم را به بازیگران خود بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه