کیان پیرفلک | ثروت کیان پیرفلک | علت مرگ کیان پیرفلک

کلاس درس کیان پیرفلک سر مزارش برگزار شد | نخستین عکس جگرسوز از قبر کیان پیرفلک

کلاس درس کیان پیرفلک سر مزارش برگزار شد | نخستین عکس جگرسوز از قبر کیان پیرفلک
کدخبر : 43448

اولین تصویر از مزار کیان پیرفلک خبرساز شد .

کیان پیرفلک پسر ده ساله ای است که در ایذه درگذشت . کیان پیرفلک ملت ایران را داغدار خودش کرد و همه درگذشت او را تسلیت گفتند. کیان پیرفلک در اینستاگرام نیز به سرعت وایرال شد . در ادامه عکس دیده نشده از همکلاسی های کیان پیرفلک بالای مزارش را مشاهده می کنید . 

کیان پیرفلک

آخرین وضعیت پدر کیان پیرفلک در بیمارستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد که حال میثم پیرفلک، پدر کیان کودک ۹ ساله ایذه‌ای مساعد است.

علیرضا نجفی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون ۱۰ مصدوم در بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی(ره) اهواز بستری هستند.

نجفی گفت: حال میثم پیرفلک، پدر کیان کودک ۹ ساله ایذه‌ای مساعد است و خبر مجدد فوت وی تکذیب می شود.

وی گفت: یک نفر از این مجروحان زیر دستگاه ونتیلاتور بوده، ۲ نفر با هوشیاری مطلوب و یک نفر نیز هم‌اکنون در اتاق عمل، جراحی بر روی وی در حال انجام است.

وی ادامه داد: بقیه مجروحان حادثه ایذه در بخش‌های عادی بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری و تحت درمان هستند.

محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، که روز جمعه برای شرکت در آیین تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه وارد خوزستان شده بود، شامگاه جمعه با از مجروحان این حادثه در بیمارستان های اهواز ، از جمله میثم پیرفلک عیادت کرد. 

کیان پیرفلک

توهین روزنامه شهرداری تهران به مادر کیان پیرفلک

​همشهری روزنامه ارگان شهرداری در مطلبی به قلم محسن مهدیان؛ مدیرعامل این روزنامه و با تیتر سهم «این خون‌ها در بیداری مسئولان» ، به مادر کیان پیرفلک، مقتول خردسال حمله مسلحانه ایذه توهین کرد.

در بخشی از یادداشت همشهری آمده است:

...مادر کیان در جنگ روایت‌ها به قاتلان فرزندش پناه می‌برد و ناخواسته کمک می‌کند تا کودکان بیشتری کشته شوند. بازی نیز دو سر برد برای آنهاست. آدم می‌کشند. اگر از امنیتی‌ها باشد سوت و کف می‌زند و به هم تبریک می‌گویند. اگر کودک یا دختر جوان باشد پروژه «کارخودشونه» کلید می‌خورد. / خبرانلاین و دنیای اقتصاد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه