ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو | کارخانه ایران خودرو

ایران خودرو حراج کرد | قیمت خودرو های ایران خودرو امروز 29 آبان 1401 | ثبت نام بعدی ایران خودرو کی هست؟

ایران خودرو حراج کرد | قیمت خودرو های ایران خودرو امروز 29 آبان 1401 | ثبت نام بعدی ایران خودرو کی هست؟
کدخبر : 43458

قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌‌یکشنبه 29 آبان ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودروهای ایران خودرو همچنان روند صعودی را در پیش گرفته است. به نظر می‌رسد این افزایش قیمت ایران خودرو باعث شد که سطح معاملات کمی نسبت به ماه‌های گذشته افزایش پیدا کند. البته باید اشاره کرد که بازار ایران خودرو همچنان در رکود قرار دارد و خرید و فروش ایران خودرو عمدتا بین دلالان صورت می‌گیرد. اخبار ایران خودرو را با ما دنبال کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌‌یکشنبه 29 آبان ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

با افزایش نرخ دلار از هفته گذشته، قیمت انواع خودرو نیز با افزایش همراه شد. البته برخی معتقدند که قیمت خودرو هم‌گام با نرخ دلار افزایش نداشته است.قیمت‌های ثبت‌شده در سایت‌های آگهی خودرو پس از گذشت یک هفته از سقف‌شکنی دلار، حکایت‌گر بلاتکلیفی و سردرگمی بازار است.

برخلاف هفته‌های گذشته، برخی خودروها با ثبات، برخی با کاهش و برخی نیز با افزایش قیمت همراه شده‌اند و دیگر آن جهش قیمتی که در همه خودروها در بازار اتفاق افتاد وجود ندارد. به نظر می‌رسد بازار در تلاش است تا دوباره ثبات نسبی قیمت‌ها را بازگرداند.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

برخلاف ماه‌های گذشته که قیمت پراید ثابت مانده بود، اما بالاخره سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد. پراید پس از چند روز مقاومت امروز مجددا با افزایش قیمت همراه شد.

پراید ۱۱۱ با دو میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته همراه شد و اکنون در قیمت 210 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما پراید ۱۳۱ نیز سه میلیون تومان گران شد و اکنون به نرخ 186 میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتومات که در ماه گذشته ۵۹۰ میلیون تومان ارزش داشت، اما امروز در سطح 630 میلیون تومان ثابت ماند.

خودرو دنا معمولی هم که روزهاست که با ثبات قیمت همراه شده و امروز صبح هم، مانند روزهای گذشته در قیمت 427 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک هم امروز، مانند روزهای گشته، در قیمت 496 میلیون تومان در بازار خودرو کشور به ثابت ماند. تارا اتوماتیک هم که در روزهای گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، امروز یک میلیون تومان ارزان شد و به قیمت 621 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای ایران خودرو پرطرفدار

 

ایران خودرو

 

اما فعالان بازار خودرو می‌گویند که برخی خودروها بیشتر خرید و فروش می‌شوند و پرطرفدار هستند. این خودروها با چه قیمتی در بازار معامله می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز هم مانند روزهای گذشته، در محدوده 222 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نیز  چهار میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و حالا 333 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو امروز هم در بازار کشور در نرخ 385 میلیون تومان ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه