ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب راهی بیمارستان شد | حال و هوای ابوالفضل پورعرب خبرساز شد

ابوالفضل پورعرب راهی بیمارستان شد | حال و هوای ابوالفضل پورعرب خبرساز شد
کدخبر : 43541

اجرای بستری شدن ابوالفضل پورعرب در بیمارستان چیست ؟

ابوالفضل پورعرب بازیگر باتجربه و کهنه کار سینما و تلوزیون است . ابوالفضل پورعرب در سریال ها و فیلم های مختلف حضور پررنگ داشته است او زمان در دهه ای ستاره اول سینما بود که بسیاری از فیلم ها به او پیشنهاد می شد. در ادامه ماجرای بستری شدن ابوالفضل پورعرب را می خوانید .

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب بازیگر سرشناس سینمای ایران به دلیل بروز عارضه‌ای دربیمارستان بستری شد.

 ابوالفضل پورعرب بازیگر سرشناس سینمای ایران به دلیل بروز عارضه‌ای دربیمارستان بستری شد.

پور عرب حدود شصت روز پیش سر صحنه ساخت فیلم مستند-داستانی «سگ» از ناحیه پا دچار جراحت شد و این جراحت در اثر کم‌توجهی دچار عفونت و متاسفانه عفونت به استخوان و خون او هم وارد شده است.

 

ابوالفضل پورعرب

بیوگرافی کامل ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب زاده 1 تیر 1340 در تهران هنرپیشه تئاتر ، سینما ، تلویزیون ، ایران است.

 

تحصیلات

وی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است.

ابوالفضل پورعرب

 

خانواده

وی سومین فرزند خانواده در محله شاه عبدالعظیم در خانواده فرهنگی به دنیا آمد و یک خواهر و یک برادر داشته که هر دو فوت کرده اند.عباس پورعرب ، برادر وی ، در 16 آذر 1396 بر اثر تصادف درگذشت.

پدرش از کارمندان آموزش و پرورش بود به همین خاطر بعد از انتقال ایشان از اول راهنمایی مدتی در بندر بوشهر و سپس سنندج به تحصیل خود ادامه داد.

 

مخالفت پدر

اولین فیلمی که دیدم فیلم هندی سنگام در چهار سالگی ام بود اما با فیلم سلطان قلبها در مقطع اول دبستان عاشق سینما شدم.

پدرم اجازه نمی داد عکس محمد علی فردین را روی دیوار بچسبانم چون موافق سینما و تئاتر نبود اما تشویقم می کرد دنبال کلاس موسیقی بروم.

ابوالفضل پورعرب

از دبیرستان تا استخدام تلویزیون

در دبیرستان تئاتر کار می کردم و به واسطه همین با محمود استاد محمد آشنا بودم و از طریق او به گروه کارگردانی یک نمایش معرفی شدم و سال 59 اولین کار حرفه ای ام را به نام مأموریت حساس در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کردم.

 

بازیگر پرکار

پورعرب در تمام آن سال های دهه طلایی دوران بازیگری اش پرکار بود و فعال ، تا جایی که بعضا سالی سه یا چهار فیلم روی پرده داشت.

ابوالفضل پورعرب

جوانی ابوالفضل پور عرب

با عروس روی پرده درخشید و فیلم های خوب بعدی اش یکی بعد از دیگری روی پرده می رفت. وی در سال 1369 با بازی در فیلم «عروس» به شکل حرفه ای وارد سینما شد و به عنوان چهره اول فیلم های دهه 70 نقش های زیادی بازی کرد.

 

 

وضعیت ازدواج و همسر ابوالفضل پورعرب

او تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند (پوریا و رائیکا و رعنا) می باشد. از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شده و از او داری یک فرزند دختر است.

ابوالفضل پورعرب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه