مهران مدیری | ثروت مهران مدیری | عاشقانه مهران مدیری

مهران مدیری دادگاهی شد | مهران مدیری احضار شد

مهران مدیری دادگاهی شد | مهران مدیری احضار شد
کدخبر : 43552

عکس دیده نشده از مهران مدیری در اینستاگرام خبرساز شد .

مهران مدیری بازیگری که از اول اغتشاشات حرف و حدیث های فراوانی داشته است . مهران مدیری در سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است . مهران مدیری با ویدیو های مختلف حسابی خبرساز شد . حالا عکسی دیده نشده از مهران مدیری جلوی در دادسرا به سرعت وایرال شده است . در ادامه این عکس دیده نشده از مهران مدیری را تماشا می کنید .

مهران مدیری

 

صدا و سیما از مهران مدیری و ناصر قدیر کاشانی شکایت کرده است.  امروز صبح  مهران مدیری به همراه ناصر قدیر کاشانی (تهیه کننده و سرمایه گذار ده سال اخیر مدیری) در دادسرای صدر دیده شدند، با پیگیری بعمل آمده  مشخص شد شکایت سازمان صدا وسیما علت حضور این دو نفر در مجتمع قضایی صدر است.

از جزئیات این خبر تا این لحظه خبری در دسترس نیست.باید دید موضوع دادگاه امروز چه ارتباطی به مسائل اخیر بین سازمان صدا و سیما و مهران مدیری دارد.

 

مهران مدیری

 

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

 

مهران مدیری

 

مهران مدیری در دوران جنگ

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

 

مهران مدیری

 

ازدواج و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

 

ورود مهران مدیری به دنیای هنر

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه پذیرفته شد اما به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.

 

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند. مدیری صدای خوبی دارد و تاکنون چند کنسرت را با استقبال بسیار بالای مخاطبان در روی صحنه اجرا کرده است. او تیتراژ برخی از کارهای خود مانند دورهمی، شب های برره و باغ مظفر را خودش خوانده است.

 

درخشش مهران مدیری در تلویزیون

سریال باغ گیلاس اولین حضور جدی مهران مدیری در عرصه بازیگری بود که در سال 1372 ساخته شده و با استقبال خوبی مواجه شد. او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت.

 

هنرنمایی مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

مهران مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران مطرح امروزی را در عرصه طنز فراهم آورد.

ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    عشقتم مد یر ی ❤❤❤❤

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه