علی ضیا

همدردی علی ضیا با مردم | استوری دردناک علی ضیا

همدردی علی ضیا با مردم | استوری دردناک علی ضیا
کدخبر : 43631

علی ضیا با انتشار این استوری در فضیای مجازی قلب مردم ایارن را به درد آورد

علی ضیا متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان، مجری است. علی ضیا فارغ التحصیل لیسانس رشته مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد واحد کاشان است علی ضیا مجری جوان برنامه فرمول یک که سابقه اجرای برنامه ویتامین ث و ماه عسل را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

علی ضیا

 بیوگرافی علی ضیا

سید علی ضیا متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان، مجری است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد واحد کاشان است، در ابتدای دهه ۹۰ بعنوان پدیده اجراهای تلویزیونی لقب گرفت، این شهرت خیلی زود وی را وارد حاشیه و جنجال کرد، او یک پرسپولیسی تمام عیار است.

خانواده علی ضیا

علی ضیا پسر شهره احدیت نویسنده و سید حسین ضیا که از تاجر های قدیم است میباشد.

تنها پسر خانواده است و یک خواهر بنام شیما دارد او در مورد اوقات فراغت خود می گوید اگر قرار است تفریحی داشته باشم، ترجیح می دهم در کنار خانواده ام باشم سینما رفتن، فیلم دیدن و حتی کتاب خواندن مثلا تایمی را مشخص می کنیم و همراه با مادرم یک کتاب را مطالعه و نقد می کنیم، اگر قرار است به تئاتر یا کنسرت موسیقی بروم هم حتما همراه با مادرم این کار را انجام خواهم.

علی ضیا

از رادیو تا تلویزیون علی ضیا

علی ضیا از طریق نویسندگی وارد رادیو جوان شده و یک آیتم طنز در برنامه کاملا جوانانه که خود علی ضیا نوشته بود با لهجه کاشانی خواند، امیر زاهدی تهیه کننده صدا و سیما که صدای علی ضیا را در برنامه آخرش که در رادیو جوان پخش می‌ شد شنیدند با سید علی ضیا تماس گرفتند و خواستند گزیشن برنامه گزینه جوان را اجرا کند.

پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد، ولی به دلیل فضای علمی‌ ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از سید علی ضیا ثبت شده بود، اجرای برنامه گزینه جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه‌ ای که به طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت.

در ۲۱ اسفند ۸۸ اولین بار با برنامه گزینه جوان در قالب تلویزیون ظاهرشد.

گزینه جوان و …

اجرای او گرچه برای برنامه گزینه جوان اشتباه نبود اما چهره خاص او و سیل طرفداران که اغلب در سنین ورودی به کنکور بودند باعث ایجاد حاشیه شد و طرفداران سینه چاک و سن کوتاه که یه دل نه بلکه صد دل عاشق وی شده بودند باعث شد برنامه از هدف خود در کوتاه مودت دور شود.

علی ضیا

اولین باری که مردم شناختنم علی ضیا

 من و خانواده ام سه شنبه هر هفته به سینما می رویم یکی از این سه شنبه ها بود که به اریکه ایرانیان رفته بودیم که آمده بودند و از خواهرم پرسیده بودند این همان پسری است که گزینه جوان را اجرا می کند ؟

خواننده های مورد علاقه که گوش می دهم علی ضیا

علیرضا خواننده ای است که هم سبک و هم صدایش را خیلی دوست دارم و آهنگ هایش را در ماشین گوش می کنم، محسن یگانه هم یکی از دوستان خوبم است که سی دی اش همیشه در ماشینم هست و آهنگ هایش را دنبال می کنم. رضا یزدانی عزیز هم یکی دیگر از خواننده هایی است که مورد علاقه ام است و آهنگ هایش را گوش می کنم.

علاقه به موسیقی سنتی علی ضیا

موسیقی سنتی را هم دوست دارم و صدای علیرضا قربانی برایم خیلی دلپذیر و شنیدنی است. چیزی که می توانم در این حوزه مدام گوش کنم، صدای استاد شهرام ناظری است، مخصوصا آلبوم لولیان که با تک تک قطعاتش خاطره دارم.

علی ضیا

ترانه سرایی علی ضیا

زمانی که حس ترانه نویسی به سراغم می آید، ترانه می نویسم.

هیچ وقت اینطور نبوده که بنشینم و برای ترانه نویسی وقت بگذارم. در برنامه هایی که خودم حضور دارم هم از دوستان ترانه سرایم خواهش می کنم ترانه تیتراژ را بگویند تا فقط نگاه من در برنامه حاکم نباشد.

علایق علی ضیا

من به خرید لباس علاقه زیادی دارم. به گل و گیاه هم علاقمندم و در بالکن خانه انواع گیاه ها را پرورش می دهم، زیاد گوشی عوض نمی کنم اما سعی می کنم گوشی به روز داشته باشم.

همسر علی ضیا

اهل ورزش علی ضیا

والیبال و پیاده روی ورزش هایی است که انجام می دهم. یکشنبه ها و دوشنبه ها والیبال بازی می کنم و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هم به جاده تندرستی باشگاه انقلاب می روم.

رابطه با احسان علیخانی علی ضیا

دوستی صمیمی باهم داریم و فکر می‌کنم که فضای ما با هم متفاوت است و از اینکه که با اختلاف ده ساله‌ای که در اجرا باهم داریم، توانسته‌ ام با او سپر به سپر شوم بسیار خوشحال هستم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه