جام جهانی قطر

وضعیت قرمز در دوحه | ایران 0 - انگلیس 3

وضعیت قرمز در دوحه | ایران 0 - انگلیس 3
کدخبر : 43638

تیم ملی انگلیس تا دقیقه 45 بازی به ایران سه گل زد.

برخورد شدید بیرانوند و سیدمجید حسینی روی ارسال هری کین، مصدومیت بیرانوند را به همراه داشته و نزدیک به سه دقیقه از توقف بازی می‌گذرد. سیدحسین حسینی به عنوان گلر دوم ایران در حال گرم کردن خودش است تا در صورت نیاز وارد زمین شود.​

چیزی نزدیک به هفت دقیقه از زمان بازی صرف مصدومیت بیرانوند شد که به دلیل برخورد شدید، در ناحیه بینی دچار تورم شدید شده اما در هرصورت در زمین باقی ماند تا بازی در دقیقه 15 از سر گرفته شود.

سرانجام علیرضا بیرانوند با صدا کردن روزبه چشمی، از او خواست تا درخواست تعویضش را به داور انتقال دهد. سید حسین حسینی که در مقابل سنگال نمایش درخشانی داشت، از لحظاتی دیگر در ترکیب ایران قرار می‌گیرد تا حساس ترین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را تجربه کند.

بعد از وقفه پیش آمده در بازی به دلیل تعویض بیرانوند، بازیکنان ایران با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنند و کمی از فشار اولیه بازی روی آنها کاسته شده است.

علیرضا جهانبخش به دلیل خطای شدید روی لوک شاو، در بیست و چهارمین دقیقه مسابقه با کارت زرد داور مواجه شد.

روی یک ضدحمله بازیکنان انگلیس توسط ساکا پشت محوطه ایران صاحب توپ شدند که ضربه فنی این بازیکن با پای چپ در دقیقه 27 بازی توسط حسینی مهار شد.

کار ترکیبی فوق‌العاده بازیکنان انگلیس در دقیقه 30 بازی یک فرصت گلزنی عالی برای انگلیس به وجود آورد اما ضربه ماونت از روی خط شش قدم با اختلافی کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

روی چندمین ارسال لوک شاو به محوطه جریمه، بلینگهام که از مرکز زمین خودش را به دهانه دروازه ایران رسانده بود، با یک ضربه سر دقیق دروازه حسینی را باز کرد تا نخستین گل بازی به ثمر برسد.

روی ارسال دقیقه 43 لوک شاو، هری مگوایر با یک ضربه سر توپ برا برای باکایو ساکا آماده کرد و ضربه والی این بازیکن پس از برخورد با طارمی به زیر طاق دروازه رفت تا حسینی برای دومین بار توپ را از درون دروازه خارج کند.

درحالی که به وضوح شیرازه بازی ایران از هم پاشیده، روی سلسله‌ای از اشتباهات فردی هری کین با ارسال یک پاس عرضی، رحیم استرلینگ را در مقابل دروازه با حسینی تک به تک کرد تا این بازیکن با ضربه‌ای سرضرب گل سوم را وارد دروازه ایران کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه