بیرانوند

خبر تلخ برای دوستداران فوتبال | بیرانوند جام جهانی را از دست داد

خبر تلخ برای دوستداران فوتبال | بیرانوند جام جهانی را از دست داد
کدخبر : 43661

گلر تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت دو بازی بعدی جام جهانی را از دست داد.

گلر شماره یک تیم ملی ایران در جام جهانی قطر که روز گذشته در دقایق ابتدایی بازی ایران و انگلیس به علت برخورد با حسینی مصدوم شد، علی‌رغم کارهای پزشکی به مدت 8 دقیقه مشکل رفع نشد و او مجبور به ترک زمین شد. 

پس از بازی او به بیمارستان مراجعه کرد و مشخص شد از ناحیه بینی دچار شکستگی شده است و حالا اخبار حاکی از این است که او جام جهانی 2022 را از دست داد و قادر به ادامه همراهی تیم ملی نیست.

بدین ترتیب در دو بازی بعدی تیم ملی مقابل آمریکا و ولز، بیرانوند همراه ملی پوشان نخواهد بود و کی‌روش باید به فکر استفاده از یک گلر دیگر از بین نفرات حاضر در اردو باشد و این خبر بدی در شروع مسابقات جام جهانی برای ما بود.

استوری احساسی طارمی برای بیرانوند

بیرانوند

واکنش عجیب انگلیسی ها با مصدومیت بیرانوند

 تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی اش در جام جهانی 2022 قطر مقابل انگلیس قرار گرفت.

این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است. اما در دقایق ابتدایی بازی اتفاق تلخی رخ داد و علیرضا بیرانوند با مجید حسینی برخورد شدیدی داشت.

بیرانوند در این برخورد شدید به شدت صدمه دید و بینی اش دچار شکستگی شد و با وجود اصرار برای حضور در زمین بازی ولی در نهایت به دلیل نداشتن تعادل و درد شدید جای خود را به حسین حسینی داد.

شبکه «بی بی اسپورت» در واکنش به این تعویض اجباری نوشت: مصدومیت علیرضا بیرانوند ضایعه بزرگی برای ایران به شمار می آید. حسین حسینی که برای استقلال در لیگ خلیج فارس بازی می کند، برای اولین بار در رقابت های جام جهانی حضور دارد جانشنین او شد.

این رسانه انگلیسی در ادامه به گمانه زنی پرداخت و نوشت: جام جهانی برای بیرانوند می تواند اکنون با پروتکل های ضربه مغزی تمام شود.

بد شانسی کیروش در اولن بازی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه ۶ بر دو شکست خورد. در این بازی یک حادثه تکراری برای کارلوس کی‌روش رخ داد و آن مصدومیت سنگربان اصلی تیم علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند در دقیقه ۲۰ با هم تیمی خود برخورد شدیدی داشت و نتوانست به بازی ادامه دهد.

انگار بدشانسی در خط دروازه دست‌بردار کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران نیست. بیرانوند دروازه‌بان اصلی ایران بود و کی‌روش امید زیادی به او داشت اما این دروازه‌بان نتوانست به خاطر آسیب دیدگی شدید به بازی ادامه دهد تا حسینی بدون مقدمه و مستقیما خود را در برابر هری کین و یارانش ببیند که در نهایت ۶ گل دریافت کرد.

این برای نخستین‌بار نیست که کارلوس کی‌روش در یک رقابت بزرگ با بدشانسی مواجه می‌شود. این حادثه برای او در تیم ملی فوتبال مصر هم رخ داد. در جام ملت‌های آفریقا، محمد الشناوی، کاپیتان و دروازه‌بان اصلی مصر مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. احمد ابوالجبل، دروازه‌بان ذخیره مصری جایگزین الشناوی سرشناس شد. او عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد؛ به‌ویژه در دیدار برابر ساحل عاج که با پنالتی‌هایی که گرفت زمینه‌ساز صعود مصر شد.

ابوالجبل نشان داد که شایستگی جایگزینی الشناوی را دارد و در پایان هم که عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به دست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه