شاهرخ استخری | ازدواج شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری

زیباترین لباس عروس سلبریتی ها نمایان شد | تاج جواهرنشان سپیده بزمی پور غوغا کرد

زیباترین لباس عروس سلبریتی ها نمایان شد | تاج جواهرنشان سپیده بزمی پور غوغا کرد
کدخبر : 43707

عکس دیده نشده از مراسم عروسی و آتلیه شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور خبرساز شد .

شاهرخ استخری بازیگر باتجربه و جوان سینما و تلوزیون است . شاهرخ استخری در سریال دلنوازان همبازی سحر قریشی بود . در ادامه عکس دیده نشده از شاهرخ استخری و همسرش در لباس عروس را تماشا می کنید . به گفته کاربران و واکنش اینستاگرامی آن ها به عکس عروسی شاهرخ استخری و همسرش این لباس عروس بسیار گران قیمت است و پرزرق و برق می باشد . 

 

شاهرخ استخری

 

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 و زاده تهران می باشد. با آنکه در تهران به دنیا آمده است اما اصالتاً شیرازی هستند و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد که یکی از خواهرانش که یکسال کوچکتر از خودش است با فوق لیسانس تغذیه برای ادامه تحصیل به خارخ از کشور رفته و خواهر کوچکتر که فرزند آخر خانواده می باشد هم به هنر علاقه مند است. شاهرخ استخری اولین فرزند و تک پسر خانواده است و برادری ندارد. در واقع در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد. 

 

شاهرخ استخری دوقلو دار شد | شاهرخ استخری از دوقلوهایش رونمایی کرد

 

شاهرخ استخری در دبیرستان رشته ریاضی را می خوانده و در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است. وی از بچگی از اینکه جلوی دوربین حضور پیدا کند خجالت می کشید ولی با این حال برای فوق لیسانس رشته هنر را انتخاب کرد اما در کنکور رتبه 400 را آورد و به دلیل آنکه درس نخوانده بود نتوانست ادامه دهد. وی بعد از بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها به مدت 5 سال از تلویزیون دور ماند و وارد عرصه سینما شد تا دوباره به تلویزیون بازگشت.

 

شاهرخ استخری

 

ازدواج شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

 

شاهرخ استخری

 

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت. 

 

شاهرخ استخری

 

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم. 

 

شاهرخ استخری

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه