شهرزاد کمال زاده

ماه عسل شهرزاد کمال زاده در دبی | غواصی لاکچری شهرزاد کمال زاده غوغا کرد

ماه عسل شهرزاد کمال زاده در دبی | غواصی لاکچری شهرزاد کمال زاده غوغا کرد
کدخبر : 43929

شهرزاد کمال زاده و همسرش ماه عسل خود را در دبی گذراندند .

​ به گزارش رصداقتصادی : شهرزاد کمال زاده بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شهرزاد کمال زاده در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است شهرزاد کمال زاده در شب های مافیا و شام ایرانی نیز حضور داشت. شهرزاد کمال زاده فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد.

ویدیویی از غواصی شهرزاد کمال زاده در دبی را می بینید. فروردین امسال شهرزاد کمال زاده با السا فیروزآذر در یک لایو اینستاگرامی گفت و گو کرد و با نشان دادن حلقه ازدواجش خبر ازدواجش را در این لایو علنی کرد. او و همسرش برای ماه عسل به دبی رفتند.

زندگینامه و کارنامه هنری شهرزاد کمال‌زاده

نام :شهرزاد

نام خانوادگی :کمال‌زاده

تاریخ تولد :7 فروردین 1364

محل تولد :تهران

تحصیلات :فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر

وضعیت تاهل :متاهل

شهرزاد کمال زاده

زندگی شخصی شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 7 فروردین 1364 در تهران است. این هنرمند فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد.

 

شهرزاد کمال‌زاده/ عکس از پریسا جعفری

خانم کمال‌زاده در خانواده ای کم جعیت به دنیا آمد و تنها دارای یک خواهر می باشد. خانواده او در ابتدا با ورودش به عرصه بازیگری مخالف بودند و به تدریج با این حرفه کنار آمدند. در شبکه‌ های مجازی و سایت‌ ها عنوان شده که ایشان متولد همدان می باشد اما خانم بازیگر آن را تکذیب کرده است.

شهرزاد کمال زاده

همسر شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده در 7 فروردین 1401 خبر ازدواجش را منتشر کرد و حلقه ازدواجش را در لایو اینستاگرامش نشان داد.

در مورد همسر شهرزاد کمال‌زاده شایعات زیادی در صفحات مجازی پخش شده است اما این بازیگر هویت و اسم و بیوگرافی همسرش را فاش نکرد و عکسی نیز از همسر این خانم بازیگر موجود نیست.

شهرزاد کمال زاده

علایق شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده به حیوانات بسیار علاقه داشته و حامی حیوانات است. او آرزو دارد که به تمام دنیا سفر کرده و همه دنیا را ببیند.

این بانوی هنرمندعلاقه بسیاری به کمک کردن به دیگران دارد و سعی می کند فرد مفیدی برای دیگران باشد. خانم کمالزاده به فوتبال و والیبال هم علاقمند است و عضو تیم فوتبال و والیبال هنرمندان ایران می باشد.

موسیقی سنتی یکی دیگر از علاقه مندی های شهرزاد کمال‌زاده است اما پاپ را هم می پسندد و در این میان صدای حامد همایون را دوست دارد. او در یکی از کلیپ ها و موزیک ویدیوهای حامد همایون به نام پرسه نقش آفرینی کرده بود که در آذر سال 97 پخش شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه