نجمه جودکی | ازدواج نجمه جودکی | مهاجرت نجمه جودکی

تسویه حساب نجمه جودکی با مجری جنجالی بابت زخم قدیمی | جودکی انتقام گرفت

تسویه حساب نجمه جودکی با مجری جنجالی بابت زخم قدیمی | جودکی انتقام گرفت
کدخبر : 43931

استوری جدید نجمه جودکی و حمله به مجری صداوسیما غوغا کرد .

نجمه جودکی مجری باتجربه و سابق صداوسیما می باشد . نجمه جودکی چند وقت پیش از صداوسیما خداحافظی کرد و با پستی حسابی خبرساز شد . نجمه جودکی در صداوسیما برنامه های مختلف اجرا کرده است . در ادامه عکس دیده نشده از استوری نجمه جودکی را تماشا می کنید .

نجمه جودکی

درباره نجمه جودکی

نجمه جودکی اولین فرزند خانواده است و یک خواهر کوچکتر از خود به اسم نگار و یک برادر به اسم محمدرضا دارد. او اصالتاً خوانساری اما زاده تهران است. و دارای مدرک کارشناسی در رشته معماری از دانشگاه آزاد و نیز فارغ التحصیل فیلمسازی و تدوین از سروش است. مادر و پدر نجمه جودکی از هم جدا شده‌اند. همین مساله باعث شد که او در یکی از برنامه‌های زنده شبکه 3، پس از گفتن اینکه فرزند طلاق است به یاد سختی‌هایی که مادرش پس از طلاق کشیده بیفتد و گریه کند. 

نجمه در شب یلدا ازدواج کرده. مهدی پارسا زاده، همسر نجمه جودکی است. شغل همسر او همچنان اعلام نشده است.

نجمه جودکی

نجمه جودکی در ترانه باران

به گفته نجمه جودکی، مادرش مشوق اصلی او در این مسیر بوده است. اولین اجرای او در سال 1384، اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران بود. 

ولی ورود اصلی نجمه جودکی به این حرفه با معرفی او از طریق رضا رشیدپور کلید خورد. او پس از دادن تست وارد سازمان شد و سپس در کلاس‌های فن بیان گویندگی مرحوم مهران دوستی معرفی شد و در رادیو جوان شروع به فعالیت کرد.

اجراهای درخشان نجمه جودکی در رادیو موجب شد تا بتواند وارد تلویزیون شود و تنها 4 سال پس از اجرا در رادیو، اولین اجرای تلویزیونی خودش را در شبکه جام جم و در برنامه "شب ایرونی" تجربه کند.

از جمله فعالیت‌های نجمه جودکی می‌توان به اجرا در مجموعه‌های "سین مثل سریال"، "فرصت ویژه"، "مثبت هفده"، "هفت ترانه" ، "ترانه باران" و .. اشاره نمود. او درباره "هفت ترانه" می‌گوید که به این برنامه بسیار علاقه داشته و به همین دلیل به او اجازه داده شده بود که قابلیت‌هایش را نشان دهد و خودش باشد. وی نحوه اجرای مجری را در جذب مخاطب موثر دانسته و به عقیده خود این کار را در برنامه هفت ترانه به خوبی انجام داده است.

یکی دیگر از اجراهای نجمه جودکی، برنامه ترانه باران است. در این برنامه که هر شب ساعت 19 از شبکه شما بر روی آنتن می‌رود به موزیک ویدیوهای روز، ترانه های محلی، نقد و بررسی آثار، اخبار و حواشی موسیقی کشور پرداخته می‌شود. اجرای این برنامه برعهده نجمه جودکی، محیا اسناوندی و محمد اسکندری است.

در شهریور 1389 با اجرای برنامه زنده فرصت ویژه "سیمای خانواده" وارد شبکه یک شد، این فرصت ویژه تا اسفند 1389 به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد اما در تابستان 1390 با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه 1 به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت.

نجمه جودکی

برنامه هایی که نجمه جودکی مجریگری کرده است:

شب ایرونی 

در انتهای الوند  

ایران و آفتاب 

مردم گرام 

برنامه هفت ترانه

قاب سفید

یار مهربان 

نردبان

فرصت

سین مثل سریال

نجمه جودکی

حقایق و حواشی نجمه جودکی

شایعه طلاق نجمه جودکی با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامش آغاز شد که هنوز هیچ واکنشی به این شایعه ها نشان نداده است. اما برخی از کاربران طبق نظر شخصی خود علت طلاق نجمه جودکی را انصراف در اجرای برنامه های صدا و سیما و انتشار عکس هایی با حجابِ خارج از عرف صدا و سیما اعلام کرده اند.

«من به مرحله ی پذیرشِ خودم رسیده ام ،

نه از تمجید و ابراز علاقه ی کسی ، ذوق می کنم ،

نه با انتقاد و رفتنِ کسی ، به هم می ریزم !

به معنایِ واقعی ، عینِ خیالم نیست !!!

این روزها ، همه چیزِ دنیایِ من ، به خودم بستگی دارد !

من برایِ خودم ارزش قائلم !

آنقدر که با دستانِ خودم ، آدم هایِ آزار دهنده را از حوالیِ آرامشم ، دور می کنم !

حالِ من خوب است ...

نه عاشقم ، نه غمگینم ، نه دلتنگ ...

از شما چه پنهان ؛

این روزها جایِ هیچ کسی خالی نیست !

حال من خوب است و این یعنی همه چیز» 

نجمه جودکی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه