کیهان ملکی

تغییر پوشش غیرمنتظره کیهان ملکی در خیابان | این تیپ چقدر لایک داره؟

تغییر پوشش غیرمنتظره کیهان ملکی در خیابان | این تیپ چقدر لایک داره؟
کدخبر : 44114

عکس جدید کیهان ملکی در اینستاگرام کولاک کرد .

کیهان ملکی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام خبرساز شد . کیهان ملکی در سریال های مختلف از جمله روزگار جوانی نیز ایفای نقش کرده است کیهان ملکی از دوستان نزدیک امین حیایی نیز می باشد . در ادامه عکس جدید از کیهان ملکی با تیپ جالب و دیده نشده را تماشا می کنید . 

کیهان ملکی

بیوگرافی کیهان ملکی

نام:کیهان

نام خانوادگی:ملکی

تاریخ تولد:2 شهریور 1347

محل تولد:تهران

سال های فعالیت:1372 تا کنون

فرزندان:ژرفا

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی

کیهان ملکی

 بیوگرافی و عکسهای کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون

کیهان ملکی متولد 2 شهریور ماه سال1347 در تهران میباشد، او بازیگر سینما و تلویزیون و اصالتا آذری است. وی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. آقای ملکی در سال 1372 با ایفای نقشی کوتاهی در فیلم آرزوی بزرگ به کارگردانی خسرو شجاعی فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

کیهان ملکی

آغاز فعالیت هنری

کیهان ملکی را تاکنون در سریال های متنوعی دیده ایم، از جمله ستایش، چرخ فلک، همسفر خورشید، هوش سیاه 2، بال های خیس، مرد دو هزار چهره، دریا در غربت، روزهای اعتراض، مزرعه کوچک، مزرعه آفتابگردان، فرمان، همسایه ها، کلبه سپید، همسفر، این گروه پلیس، روزگار جوانی، سبز زخمی، هوای تازه، پهلوانان نمی میرند، جنگ 39 و نوروز 73٫ اگر چه ملکی در مجموعه های متعددی حضور داشته است.

کیهان ملکی

ورود به تلویزیون

او با بازی در جنگ 39 به کارگردانی داریوش کاردان در سال 1373 در تلویزیون دیده شد و با بازی در سریال روزگار جوانی به کارگردانی شاپور قریب در سال 1377 به شهرت زیادی رسید. او با هنرنمایی در مجموعه همسایه ها به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1379 توانایی هایش را به رخ همگان کشید. 

کیهان ملکی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه