مازیار لرستانی

حواشی جنجالی مازیار لرستانی کار دستش داد/ مشکلی عجیب برای آبرو و زندگی لرستانی!

کدخبر : 44192

مازیار لرستانی پس از تصمیمی که چندی قبل گرفته، روزهای نه چندان خوبی را می‌گذراند و همچنان با حواشی دست و پنجه نرم می‌کند. این بازیگر حالا از دردسرهایی که مدام برایش پیش می آورند گله دارد و طی تماسی از ما می خواهد خبرهای نادرستی که درباره‌ی ازدواجش مطرح شده را تکذیب کنیم.

مازیار لرستانی که این روزها تیتر اخبار است به شایعه ازدواجش واکنش نشان داد . مازیار لرستانی که چند وقتی است اخبار جعلی در مورد ازدواج او در فضای مجازی پخش شده است این اخبار را به شدت تکذیب کرد . مازیار لرستانی خودش را عزادار مردم ایران دانست و گفت خبری از ازدواج نیست . مازیار لرستانیدر مورد ازدواج و شایعاتی از این قبیل قبلا نیز شفاف سازی کرده بود و شایعات مختلف را تکذیب کرده بود .

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی با گله از وضعیت پیش آمده پس از  انتشار خبرهای دردسرساز، با علامت سوالی بزرگ می‌گوید: نمی دانم اینها شوخی‌شان گرفته است!؟ آن موقع که زن بودم حاشیه نداشتم و حالا هم می‌خواهم با آبرو زندگی کنم، واقعا برای من دردسر درست می کنند.

وی با ابراز گله از وضعیت موجود گفت: به دلیل انتشار اخبار حاشیه‌ای پس از تصمیمی که گرفتم، به من شناسنامه نمی‌دهند. من به واسطه‌ی همین دردسرها هیچ‌کاری نمی‌توانم انجام دهم.

لرستانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت  با پیشنهاد کاری برای ایفای نقش در فیلم ها و سریال ها مواجه بوده است؟ تصریح کرد: تا شناسنامه نگیرم نمی توانم کاری کنم که فعلا به دلیل مشکلات حاشیه ای که برایم پیش آمده این اتفاق ممکن نیست.

او به حاشیه های اخیر و اخبار نادرست درباره‌ی ازدواجش اشاره و تاکید می کند که هرگونه خبری درباره‌ی ازدواجش را قویا تکذیب می کند.

مازیار لرستانی

آیا ازدواج مازیار لرستانی با خانم بازیگر حقیقت دارد؟

برخی سایت‌های داخلی مدعی اند که مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با مریم سلطانی، بازیگر مطرح ازدواج کرده است.

فرادید| در طول ۲۴ ساعت اخیر برخی کاربران فضای مجازی و تعدادی از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی ادعای ازدواج مازیار لرستانی با یک بازیگر زن را مطرح کرده اند. ادعایی که پیش از این هم بار‌ها مطرح شده و هر بار با واکنش مازیار لرستانی مواجه شده است.

به گزارش فرادید، این بار هم این دسته کاربران فضای مجازی و رسانه‌های داخلی تصویری قدیمی از مازیار لرستانی به همراه مریم سلطانی را منتشر کرده و ادعای ازدواج شان را مطرح کرده اند. این در حالی است که مریم سلطانی این تصویر را ۲۴ تیر ماه امسال یعنی ۴۸ ساعت پس از اعلام رسمی تغییر جنسیت مازیار لرستانی، منتشر کرده بود.

مازیار لرستانی

در حال حاضر هم مازیار لرستانی همچون دفعات قبل به این شایعه پراکنی‌ها واکنش نشان داده و گفته است که منتشر کنندگان این شایعه‌ها، دشمن مردم ایران هستند.

او در این رابطه نوشت:

نابکارانی هستند که در فضای مجازی از نام من استفاده می‌کنند و به دروغ خبر‌های چعلی از ازدواج من و رابطه‌های مسخره خبر می‌سازند. بی شک اینان دشمنان ایرانند.. من تمام این خبر‌ها را تکذیب می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه