تعطیلی مدارس

همه مدارس سه شنبه 22 آذر تعطیل شدند؟ | مدارس کدام استان روز سه شنبه تعطیل است؟

همه مدارس سه شنبه 22 آذر تعطیل شدند؟ | مدارس کدام استان روز سه شنبه تعطیل است؟
کدخبر : 44984

با توجه به آلودگی پایتخت و بالا بودن شاخص، هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است و احتمال مدارس روز سه شنبه هم تعطیل اعلام شود.

پیش از این، مدارس تهران و البرز ، تبریز، سیستان بلوچستان، ارومیه و اراک و قزوین به دلیل آلودگی هوا در روز دوشنبه 21 آذر تعطیل اعلام شد.

تکمیلی 1// پنجشنبه‌های کرمانشاه تعطیل می‌شود؟

اواخر مهر ماه بود که فرماندار کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان، طرح تعطیلی پنجشنبه ها را به منظور رونق گردشگری و تحکیم بنیان خانواده و کاهش مصرف انرژی پیشنهاد داد و استاندار کرمانشاه هم در پاسخ عنوان کرد که این پیشنهاد را بررسی خواهیم کرد و در صورتی که آثار مثبتی برای استان به همراه داشته باشد، اجرایی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اوایل آبان ماه نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اینکه باید کانون خانواده را گرم نگه داریم، گفت: در این راستا طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها را در دستورکار قرار داده‌ایم تا سرپرستان خانواده‌ها بتوانند زمان بیشتری را در کنار خانواده خود سپری کنند و از نقاط دیدنی کرمانشاه بازدید داشته باشند.

حالا با گذشت قریب دو ماه از مطرح شدن این پیشنهاد، بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اینکه آیا طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها اجرایی خواهد شد یا نه، عنوان کرد: در حال بررسی و پیگیری جدی برای تعطیلی ادارات استان در روزهای پنجشنبه‌ هستیم و کارهای مرتبط با این موضوع انجام شده و تا چند وقت دیگر نتیجه کار را اعلام خواهیم کرد.

وی هدف از تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه را ایجاد فرصت بیشتر برای کنار هم بودن اعضای خانواده‌ عنوان و اظهار کرد: بدنبال این هستیم با تعطیلی پنجشنبه‌ها آرامش بیشتری بر فضای خانواده‌ها حاکم شده و آنها فرصت استفاده بیشتر از فضاهای تفریحی و فرهنگی استان را پیدا کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه یکی دیگر از اهداف مهم برای تعطیلی پنجشنبه‌ها را تلاش برای دور کردن اعضای خانواده‌ به ویژه نوجوانان و جوانان از فضای مجازی عنوان کرد و افزود: با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها، والدین فرصت بیشتری برای حضور در کنار خانواده و گذراندن وقت با نوجوانان و جوانان پیدا می کنند.

در حال تکمیل...

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه