دکتر قلابی در بیمارستان دولتی دستگیر شد!

دکتر قلابی در بیمارستان دولتی دستگیر شد!
کدخبر : 45309

یک فارغ التحصیل دبیرستانی که به مدت بیش از یک سال به عنوان پزشک در بیمارستان دولتی مشغول بکار بود به دام افتاد.

به گزارش رصد اقتصادی: یک زن 20 ساله در ترکیه پس از اینکه مشخص شد خود را به عنوان پزشک در بیمارستان دولتی جا زده و کار می کند دستگیر شد. " عایشه اوزکیراز" به مدت بیش از یک سال در این بیمارستان دولتی مشغول به کار بود. خانواده عایشه همیشه دوست داشتند که دخترشان پزشک شود، بنابراین او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در آزمون دانشکده پزشکی شرکت کرد اما قبول  نشد.

 اما عایشه که نمی خواست خانواده اش را ناامید کند، به جای اینکه دوباره تلاش کند نقشه ای را طراحی کرد. او به خانواده اش گفت که وارد دانشگاه معتبر پزشکی کاپا شده و در حال ادامه تحصیل برای دکتر شدن است. این دختر حتی نمره امتحان و برگه های ثبت نام خود را جعل کرد، تا پدر و مادرش را فریب دهد. اما این تمام ماجرا نبود.

 

بیمارستان

 

عایشه در خوابگاهی در استانبول مستقر شد و به اطرافیانش گفت که دانشجوی پزشکی است. او همچنین با جعل یک کارت شناسایی دانشجویی با دانشجویان واقعی پزشکی ارتباط برقرار کرد.

یک روز، زمانی که مادر عایشه بیمار شد و به بیمارستانی در شهر تکیرداغ منتقل شد، او خود را به بیمارستان و بالای سر مادرش رساند. او در بیمارستان خود را یک پزشک معرفی کرد. پس از جلب اعتماد پرسنل بیمارستان، به عایشه پیشنهاد داده شد که به عنوان پزشک در آنجا مشغول بکار شود. اوین دختر که فرصتی بی نظیر را برای تحقق نقشه اش بدست آورده بود کارش را در بیمارستان آغاز کرد.

اما در حالی که این دختر 20 ساله  تلاش می کردخود را به عنوان یک پزشک واقعی نشان دهد، سرانجام پزشکان واقعی در بیمارستان  به او مشکوک شدند. عایشه مدام از پاسخ دادن به سوالات اولیه پزشکی فرار می کرد یا به سوالات ساده، پاسخ اشتباه می داد. پرسنل بیمارستان هنگامی که متقاعد شدند که او دروغ می گوید با پلیس تماس گرفتند.

عایشه پس از دستگیری گفت: « وقتی دانش‌آموز دبیرستان بودم، والدینم می‌خواستند در دانشکده پزشکی درس بخوانم. آنها فکر می کردند می توانم نمره بالایی کسب کنم. اما من نمره کافی برای ورود به دانشکده پزشکی کسب نکردم. وقتی خانواده ام خواستند نتیجه آزمون را ببینند، من یک مدرک جعلی تهیه کردم و به آنها نشان دادم.»

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ترکیه در این باره ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه