مسی

اولین استوری مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲

اولین استوری مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲
کدخبر : 45315

لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.

 در طول تمام سال‌هایی که لیونل مسی عناوین پرشمار تیمی و فردی را درو می‌کرد، وقتی صحبت از بهترین بازیکن تاریخ به میان می‌آمد، همیشه منتقدان به او این مسئله را یادآوری می‌کردند که جای کاپ قهرمانی جهان در کارنامه او خالی است.

سرانجام، اما حسرت بزرگ مسی تمام شد و او توانست در قطر جام قهرمانی جهان را در شرایطی بالای سر ببرد که با ۷ گل زده تورنمنت بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و بالاتر از ام‌باپه به عنوان بهترین بازیکن جام هم معرفی شد.

اسطوره آرژانتین که حالا دیگر می‌توان او را بدون ترس و لکنت کلام در ردیف مارادونا قرار داد، ساعاتی پس از پایان مسابقه فینال پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده؛ پستی که با استقبال بسیار خوبی هم از سوی مخاطبانش مواجه شده و در این پست از احساس خود پس از کسب مهم‌ترین جام فوتبال جهان گفته و با هواداران فوتبال آرژانتین صحبت کرده است.

«قهرمان جهان! بار‌ها رویای آن را دیدم، آنقدر آن را می‌خواستم که هنوز از پا نیفتادم، نمی‌توانم آن را باور کنم. از خانواده‌ام بسیار ممنونم، از تمام کسانی که از من حمایت کردند و همچنین تمام کسانی که به ما ایمان داشتند. یکبار دیگر ثابت کردیم که ما آرژانتینی‌ها وقتی در کنار هم می‌جنگیم و متحد هستیم، می‌توانیم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. شایستگی‌های این گروه که بالاتر از توانایی‌های فردی است، قدرت جنگیدن برای یک هدف مشترک است که همچنین برای تمام آرژانتینی‌ها یکی بود… ما انجامش دادیم! بزن بریم آرژانتین. به زودی همدیگر را می‌بینیم.»

مسی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه