ایران خودرو| ایران خودرو ثبت نام| ایران خودرو نتایج قرعه کشی

ثبت‌نام یارانه یلدایی ایران خودرو/ شرط مهم خرید خودرو برای زنان حذف شد

ثبت‌نام یارانه یلدایی ایران خودرو/ شرط مهم خرید خودرو برای زنان حذف شد
کدخبر : 45323

فروش فوق‌العاده ایران خودرو که از 26 آذر ماه آغاز شده بود، امروز به پایان می‌رسد و متقاضیان خرید خودروی ارزان، تنها امروز فرصت ثبت‌نام دارند.

ایران خودرو از 26 تا 28 آذر ماه طرح فروش فوق‌العاده خودرو داشت که در آن به دو گروه از متقاضیان دو مدل خودرو عرضه می‌شود.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر و مالکان خودروهای فرسوده، دو گروهی هستند که می‌توانند در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو شرکت کنند. همچنین در این طرح فروش فوق‌العاده، دو خودروی سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ال ایکس عرضه می‌شود. مدت تحویل این خودروها سه ماهه است و این خودروهای ثبت‌نامی اسفند 1401 به برندگان تعلق می‌گیرد.

همچنین مراسم قرعه‌کشی ایران خودرو 30 آذر یعنی روز چهارشنبه و با حضور نهادهای ناظر برگزار می‌شود. متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو تنها امروز را فرصت دارند که برای ثبت‌نام به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

حذف شرط مهم خرید خودرو

نکته مهمی که روزنامه دنیای اقتصاد به آن اشاره کرده حذف یک شرط مهم برای مادران زیر 18 سال دارای دو فرزند است. این افراد هم مانند سایر زنان می‌توانند در طرح یلدایی ایران خودرو شرکت کنند. اما برای خرید خودرو بر خلاف دیگر متقاضیان نیازی به داشتن گواهینامه ندارند!

به عبارتی در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، این نکته مورد تاکید قرار گرفته که مادران زیر ۱۸سال که دارای دو فرزند یا بیشتر هستند، می‌توانند بدون گواهینامه برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. این در حالی است که دیگر متقاضیان همه باید بالای 18 سال باشند و گواهینامه داشته باشند.

شرایط ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده

نکته مهمی که در طرح جدید ایران خودرو وجود دارد این است که همه افراد نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند. تنها دو گروه می‌توانند در فروش فوق‌العاده ۲۶ آذر حاضر شوند، یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودروهای فرسوده. البته ایران خودرو هنوز شرایط احراز مالکان خودروهای فرسوده را اعلام نکرده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای مادران، قیمت سورن پلاس و پارس اعلام شده است. اما در طرح مربوط به مالکان خودروهای فرسوده قیمت خودروها اعلام نشده است.

در طرح ویژه مادران،‌ قیمت کارخانه سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده اما قیمت کارخانه این خودرو حدود ۴۶۷ میلیون تومان است. همچنین قیمت پارس ای ال ایکس ۲۰۹ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۴۰ میلیون تومان است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق‌العاده مالکان خودروهای فرسوده اعلام نشده است و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده کرده که تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می‌شود. یعنی حدود سه ماه دیگر.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه