به پرواز درآوردن هواپیما در آسمان با دوچرخه! + فیلم​

به پرواز درآوردن هواپیما در آسمان با دوچرخه! + فیلم​
کدخبر : 45332

مرد جوان دوچرخه سوار تلاش کرد تا با راندن دوچرخه، یک هواپیما را در آسمان به پرواز درآورد.

به گزارش رصد اقتصادی: تلاش برای پرواز به شکل‌های مختلف و متنوع همیشه موضوع مورد توجه مهندسان و علاقمندان هوانوردی بوده است. به تازگی ویدئویی که تلاش یک مرد دوچرخه سوار را برای پرواز در آسمان نشان می‌دهد در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده در حال دست به دست شدن است.

 

 

در این ویدئو در حالی که این مرد با دوچرخه اش در یک محفظه ظاهرا فلزی قرار گرفته با رکاب زدن دوچرخه تلاش می‌کند تا پرواز کند. این مرد که هویتش مشخص نشده، بال‌هایی را شبیه به بال هواپیما در دو طرف دوچرخه تعبیه کرده است. او همچنین یک پروانه را برای تولید انرژی مورد نیاز برای به پرواز درآمدن دوچرخه، در پشت سر خود و در مرکز بال این وسیله نصب کرده است.

در ویدئویی که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است مشاهده می‌شود در حالی که این دوچرخه سوار به تندی رکاب می‌زند، این وسیله برای لحظه‌ای به هوا بلند شده و مسافت بسیار کوتاهی را در هوا طی می‌کند. در این ویدئو چند نفر نیز این مرد جوان را همراهی می‌کنند.

 

این ویدئو اولین بار در تاریخ ۱۱ دسامیر توسط کاربری با نام " محمد جمشید " در توئیتر منتشر شد. جمشید در شرح این ویدئو نوشت: «این مرد تلاش کرد تا با راندن یک دوچرخه، یک هواپیما را به پرواز درآورد.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیزب همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «طراحی و تلاش خوبی بود، اما با پا نمی‌توان هواپیما را به پرواز درآورد. (هواپیما برای پرواز) نیاز به قدرت بیشتری دارد.» کاربر دیگری نوشت: «من فکر می‌کنم ایده خوبی برای پرواز باشد. با یک تغییر کوچک در دنده‌ها می‌توان نتیجه گرفت.»

منبع :مخاطب24

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه