تماشای بازی جام جهانی روی تخت جراحی! + عکس

تماشای بازی جام جهانی روی تخت جراحی! + عکس
کدخبر : 45381

​عکس مرد لهستانی که روی تخت جراحی یکی از بازی های جام جهانی قطر را تماشا می کرد به عکسی خبرساز در توئیتر تبدیل شده است.

به گزارش رصد اقتصادی: بازی‌های جام جهانی قطر سرانجام پس از انجام بازی‌های رده بندی و فینال به پایان رسید. شب گذشته تیم‌های آرژانتین و فرانسه در فینال روبه روی هم قرار گرفتند که در این بازی مهیج و زیبا، تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و کاپ قهرمانی را به خانه برد. .

اما این دوره از مسابقات جام جهانی نیز با حاشیه‌های بعضا جالبی همراه بود. حاشیه‌هایی که به اندازه بازی‌های این جام  توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حسابی داغ شد. یکی از این حاشیه ها، تصویری از یک بیمار لهستانی  است که در اتاق عمل جراحی در حال تماشای بازی تیم مورد علاقه اش است.

در این تصویر که به تازگی در حساب توئیتر یک بیمارستان محلی در لهستان منتشر شده است این مرد را در حالی که تحت عمل جراحی مشغول تماشای بازی ایران_ ولز است نشان می دهد. بنا به گزارش دیلی میل، عمل جراحی این مرد که هویتش اعلام نشده در تاریخ ۲۵ نوامبر و در بیمارستانی در شهر کیلتس لهستان انجام شده بود.

بنا به این گزارش این مرد پس از انتقال به اتاق عمل از پزشکان جراح درخواست کرده بود تا حین جراحی بازی تیم‌های ایران و ولز را تماشا کند. پزشکان پس از تزریق بی حسی نخاعی، با قرار دادن یک تلویزیون در گوشه‌ای از اتاق عمل به این مرد اجازه دادند تا این بازی را تماشا کند. این عمل جراحی ۳ ساعت به طول انجامید و در طی عمل وی این بازی مهیج را که با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید تماشا کرد.

انتشار این تصویر در توئیتر با واکنش کاربران طرفدار فوتبال همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بهترین روش برای منحرف کردن ذهن حین عمل جراحی.» کاربر دیگر نوشت: «فوتبال فقط یک بازی نیست، بلکه خود زندگی است.

مخاطب 24

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه