ایران خودرو| ایران خودرو ثبت نام| ایران خودرو نتایج قرعه کشی

اسامی برندگان فروش فوق‌العاده ایران خودرو؛ امروز / نتایج قرعه کشی ایران خودرو + لینک سایت ایران خودرو

اسامی برندگان فروش فوق‌العاده ایران خودرو؛ امروز / نتایج قرعه کشی ایران خودرو + لینک سایت ایران خودرو
کدخبر : 45472

طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذرماه در جریان بود و حالا قرار است امروز ۳۰ آذر ماه قرعه کشی ایران خودرو انجام و نتیجه آن اعلام شود.

از ابتدای هفته جاری یعنی ۲۶ آذر ماه ایران خودرو از فروش فوق‌ العاده جدید خود رونمایی کرد. فروش فوق‌العاده‌ای که در آن دو خودروی سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس عرضه می‌شد. متقاضیان این فروش فوق‌ العاده سه روز برای ثبت نام خودرو فرصت داشتند.​

البته این فرصت تنها در اختیار دو گروه قرار داشت؛ یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودروهای فرسوده.

از روز شنبه تا دوشنبه مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو وجود داشت و آنگونه که این خودروساز اعلام کرده است، روز ۳۰ آذرماه یعنی روز چهارشنبه مراسم قرعه کشی ایران خودرو برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود، نتایج قرعه کشی ایران خودرو در طرح یلدایی ظرف چند ساعت اعلام شود. مگر اینکه مانند دفعات قبل اختلالی در سایت ایجاد و اعلام نتایج قرعه کشی را با تاخیر مواجه کند.

 نتایج قرعه کشی ایران خودرو مانند دفعات قبل در سامانه esale.ikco.ir اعلام می‌شود.

برندگان پس از اعلام نتایج ۷۲ ساعت یعنی سه روز کاری فرصت دارند که وجه مورد نیاز را واریز کنند تا ثبت نام آنها تکمیل شود.

سود خرید محصولات ایران خودرو

در این فروش فوق العاده دو مدل خودروی سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس ای ال ایکس عرضه شده است. قیمت کارخانه سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۶۷ میلیون تومان است. همچنین قیمت کارخانه پژو پارس ۲۰۹ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۴۰ میلیون تومان است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق‌العاده مالکان خودروهای فرسوده اعلام نشد و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده کرده که تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می‌شود. یعنی حدود سه ماه دیگر.

نکته دیگری که این فروش فوق العاده را خبرساز کرد، حذف شرط داشتن گواهینامه برای مادران زیر ۱۸ سال بود. اگرچه داشتن گواهینامه و شرط سنی ۱۸ سال برای شرکت در فروش محصولات خودروسازان ضروری است اما ایران خودرو شرط داشتن گواهینامه برای مادران را حذف کرد.

تازه نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه