پاس گل استثنایی مسی که هوش فوتبالی بی نظیر این بازیکن را نشان می دهد!

پاس گل استثنایی مسی که هوش فوتبالی بی نظیر این بازیکن را نشان می دهد!
کدخبر : 45590

لیونل مسی در بازی با کرواسی با حرکتی دیدنی، زمینه ساز گل سوم آرژانتین شد.

به گزارش رصد اقتصادی: تیم ملی آرژانتین در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با نتیجه ۳ بر ۰ تیم کرواسی را شکست داد. آرژانتینی‌ها با این پیروزی به بازی فینال راه یافتند.

اما فیلم جدید پاس گل لیونل مسی در مقابل کرواسی، هوش فوتبالی بی نظیر ستاره حال حاضر فوتبال جهان را نشان می دهد. فیلم پاس گل خیره کننده لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین و جهان برای جولیان آلوارز در جریان پیروزی ۳-۰ آرژانتین مقابل کرواسی در جام جهانی قطر نشان می‌دهد که مسی چگونه این حرکت را از همان پرتاب اولیه توپ هماهنگ کرد.

مسی که در نیمه اول این بازی، پنجمین گل خود را در این تورنمنت از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با یک حرکت تماشایی و زیبا به گل دوم آلوارز در این بازی کمک کرد.

جوسکو گواردیول، مدافع ۲۰ ساله آماده تیم کرواسی، یک جام جهانی عالی را پشت سر گذاشته بود، اما او در این صحنه مقابل بهترین بازیکن جهان چاره‌ای جزء تسلیم شدن نداشت.

مسی در این صحنه حرکات پا، سرعت عمل و تصمیم گیری شگفت انگیزی را برای یک بازیکن ۳۵ ساله به نمایش گذاشت تا گواردیوول را از پیش رو بردارد. مسی سپس توپ را برای آلوارز فرستاد تا او سومین و آخرین گل آرژانتین را در این بازی به ثمر برساند.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین در بازی فینال روز یکشنبه ۱۸ دسامبر مقابل فرانسه بازی خواهد کرد./مخاطب24

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه