سهام عدالت| سهام عدالت امروز| سود سهام عدالت| سهام عدالت متوفیان

خبر مهم برای سهام عدالتی ها / روش های استعلام سود سهام عدالت

خبر مهم برای سهام عدالتی ها / روش های استعلام سود سهام عدالت
کدخبر : 45614

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) روش های استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد.

محمود حسنلو معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت : مشمولان سجامی سهام عدالت برای اطلاع از مبلغ واریز سود سهام سال مالی منتهی به اسفندماه 1400 خود می توانند به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir مراجعه کنند.

وی افزود: سهامداران عدالت پس از ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه می توانند با کلیک بر روی گزینه تاریخچه سود سهام عدالت مبلغ سود دریافتی خود را مشاهده کنند.

معاون سمات اظهار داشت : سهامدارانی که سجامی نشده اند نیز می توانند با مراجعه به تارنمای sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس 1569 داخلی یک، نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.

​گفتنی است، مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به 43 میلیون و 740 هزار نفر ایرانی از صبح روز چهارشنبه از طریق شبکه بانکی آغاز شده است.

 به نقل از سمات، در این مرحله، سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود 452، 492 و 532 هزار تومان دارند به ترتیب 510، 555 و 600 هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و 128 هزار تومان سود علی الحساب دریافت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    انایی که سهام ندارن چی ایا مبلعی بهشون میدن

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه