بلعیده شدن کودک توسط کروکدیل + تصاویر

بلعیده شدن کودک توسط کروکدیل + تصاویر
کدخبر : 45627

کودک خردسال که با پدرشدر داخل رودخانه در حال ماهیگیری بود مورد حمله کروکدیل قرار گرفت.

به گزارش شمانیوز: یک کودک ۱ ساله مالزیایی پس از آنکه به همراه پدرش در رودخانه مورد حمله کروکدیل قرار گرفت جانش را از دست داد.  این کودک در قایق ماهیگیری پدرش حضور داشت که مورد حمله این جانور قرار گرفت و به زیر آب کشیده شد.

 

کروکدیل

 

پدر کودک تلاش کرد تا جان فرزندش را نجات دهد، اما تلاش وی بی نتیجه ماند. این مرد در حالی که دچار زخم‌های متعدد مخصوصا در ناحیه سر شده بود با خوش شانسی خود را به حاشیه رودخانه رساند.

ساکنان محلی این مرد را که گفته می‌شود ۴۰ ساله و اهل قبیله پالاوه است نجات دادند. بنا به گفته ساکنان محلی، کروکدیل یکبار در حالی که جسد کودک را در میان آرواره‌های خود گرفته بود روی آب ظاهر شد، اما بعد به عمق رودخانه رفت و ناپدید شد. این اتفاق در منطقه " لاهاد داتو " مالزی رخ داد.

 

کروکدیل

 

در تصاویری که در اینترنت دست به دست می‌شود پدر قربانی را که پس از وقوع حادثه به داخل رودخانه خیره مانده نشان می‌دهد. " سامسوآ رشید"، رئیس کمیته نجات و آتشنشانی لاهاد داتو گفت: پدر کودک از ناحیه سر دچار جراحت جدی شد. او همچنین در نواحی مختلف بدن دچار جراحت شد. فرزند این مرد همچنین مفقود است و جست و جو‌ها برای پیداکردن وی ادامه دارد.

پس از این حادثه پدر قربانی برای درمان به بیمارستان محلی لاهاد داتو منتقل شد. مقامات منطقه به ساکنان محلی در خصوص احتمال تکرار وقوع حوادث مشابه هشدار داده اند. آن‌ها از مردم محلی خواسته اند از رفت و آمد در این رودخانه خودداری کنند./مخاطب 24

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه