تجاوز

تجاوز مرد شیطان صفت به زن شوهردار | اسارت 6 ساله زن شوهردار در چنگال مرد شیطان صفت

تجاوز مرد شیطان صفت به زن شوهردار | اسارت 6 ساله زن شوهردار در چنگال مرد شیطان صفت
کدخبر : 45683

زن شوهر دار که مدعی است مرد شیطان صفت بدنبال درخواست شرم آورش 100میلیون از او باج می‌خواهد به مرکز مشاوره رفت و همه چیز را فاش کرد.

 زن 31 ساله با ظاهری رنگ پریده وارد اتاق مشاوره شد. او با چشمانی گریان شروع به صحبت کرد و ماجرا را اینگونه شرح داد مدت 6 سال است با مردی رابطه پنهانی دارم دیگر از این وضعیت خسته شده ام و نمی خواهم او را ببینم اما دائم مرا تهدید می کند و می گوید به شوهر و سایر اعضای خانواده ات می گویم.در این سالها همیشه به من گفته از تو عکس و فیلم دارم و من همیشه از این که همسرم متوجه شود می ترسیدم.

6 سال پیش جهت پیدا کردن کار به یک شرکت خصوصی مراجعه کردم و یک فرم پر کردم.بعد از چند روز یکی از پرسنل آن اداره با من تماس و اطلاعات بیشتری از من گرفت و همین امر باعث شد دائما با من در تماس باشد و جهت پیدا کردن کار مرا همراهی کند. تا این که من در آزمون استخدامی قبول شدم و نیازی به کار نداشتم. اما به دنبال وام مسکن بودم و این آقا برای من و همسرم دنبال خانه بود.یک روز با من تماس گرفت که خانه ای در اطراف کرج برایمان پیدا کرده مرا به آنجا برد وقتی وارد خانه شدیم متوجه شدم کسی در خانه نیست اما دیگر دیر شده بود و این فرد نقشه شوم خود را عملی کرد. بعد از آن اتفاق دائم مرا تهدید می کرد که از تو عکس و فیلم دارم و باید با من رابطه داشته باشی و هر بار از ترس این که همسرم متوجه نشود به حرفهای این مرد شیطان صفت گوش می کردم. بعد از مدتی این فرد را از شرکتی که کارمیکرد اخراج کردند.در حال حاضر به من می گوید تو باید مبلغ 100 میلیون به من بدهی وگرنه آبرویت را میبرم. چندین بار به خودکشی فکر کرده ام. مطالبی را روی کاغذ می نویسد و روی ماشین همسرم می گذارد.

بدنبال ادعای این زن کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با تماس به مرد شیطان صفت از او خواستند برای پاسخ به درخواست های شرم آورش باید به پلیس پاسخ بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه