خانواده ای که بیش از یک سال با یک جسد زندگی می کردند!

خانواده ای که بیش از یک سال با یک جسد زندگی می کردند!
کدخبر : 45787

​یک خانواده هندوستانی در حالی بیش از یکسال با جسد یکی از اعضای خود زندگی می کردند که فکر می کردند او فقط در کما است.

خانواده یک مرد 35 ساله هندوستانی که در آوریل سال گذشته به دلیل کووید-19 درگذشته بود، از آن زمان با جسد وی زندگی می کردند. اعضای این خانواده چنین تصور می کردند که او فقط به کمار رفته و سرانجام بیدار خواهد شد.

"ویملش سونکار"، یک افسر مالیات در منطقه احمدآباد در 19 آوریل 2021 در بیمارستان موتی بستری شد و تنها سه روز بعد پس از آلوده شدن به ویروس کرونا فوت کرد.

 

جسد

 

مسئولان بیمارستان، گواهی فوت متوفا را به خانواده اش تحویل دادند اما آنها از پذیرش واقعیت سر باز زدند. بقایای مومیایی شده این مرد چند روز پیش، زمانی که تیمی از محل کار او برای بررسی غیبت طولانی مدتش اعزام شده بودند، کشف شد.

" الوک رانجان"، افسر ارشد پزشکی (CMO) کانپور، به رسانه های محلی گفت: این مرد جوان در 22 آوریل 2021 در جریان موج دوم کووید جان خود را از دست داده بود. او ذات الریه دو طرفه داشت. پس از مرگ برای این مرد گواهی فوت نیز صادر شد که در آن علت مرگ "ذات الریه دوطرفه" ذکر شده بود."

با این حال مشخص نیست که چرا خانواده ویملش نمی‌خواستند این واقعیت را بپذیرند که وی درگذشته است. بنا به گزارش رسانه های محلی هند آنها جسد متوفا را برای کسب نظر دوم به بیمارستان دیگری منتقل کردند. این در حالی بود که پزشکان بیمارستان دوم نیز مرگ این مرد را تایید کردن. با این حال باز خانواده وی جسد او را به خانه بردند و مانند یک بیمار به کما رفته که ممکن است روزی از خواب بیدار شود از او مراقبت کردند.

 همسر، پدر و مادرو برادران ویلمش که همگی در یک خانه زندگی می‌کردند از او مراقبت می‌کردند، روزی سه بار بدنش را با ضدعفونی‌ تمیز می‌کردند، روزانه لباس‌هایش را عوض می‌کردند و تهویه هوا به مدت 24 ساعت در خانه آنها روشن بود.

یکی از افسران ارشد پلیس در این باره گفت: هر زمان که مسئولان محل کار متوفا، از خانواده او درباره محل اختفای وی سوال می‌کردند، آنها در جواب می گفتند ویملش بیمار است. 

خانواده ویلمش همچنین سیلندرهای اکسیژن را تهیه و به ویلمش متصل کرده بودند تا به مردم محلی چنین بقبولانند که او در کما است و در خانه تحت درمان است. 

کشف تکان دهنده جسد ویملش سونکار تنها زمانی انجام شد که تیمی به دفتر محل کارش فرستاده شدند تا دلیل غیبت طولانی مدت او را را بررسی کنند. آنها با جسد مومیایی شده ویلمش که گوشت او روی استخوان‌ها خشک شده بود مواجه شدند.

بلافاصله پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و جسد ویملش بار دیگر به بیمارستان منتقل و مرگ وی بار دیگر تایید شد. سرانجام  خانواده او با سوزاندن جسد وی موافقت کردند.

اختصاصی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه