سارا و نیکا

بازگشت باورنکردنی سارا و نیکا در سری جدید پایتخت| سری جدید پایتخت در راه است؟

بازگشت باورنکردنی سارا و نیکا در سری جدید پایتخت| سری جدید پایتخت در راه است؟
کدخبر : 45952

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت خبرهای امیدوارکننده ای از ساخت سریال جدید داد ولی حضو.ر یا عدم حضور سا و نیکا مشخص نیست.

 پایتخت یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی است که تابحال شش فصل از آن به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته شده است.تابحال خبرهای ضد و نقیضی درباره ساخت ادامه سریال پایتخت منتشر شده است و سیروس مقدم کارگردان این سریال در جدیدترین گفتگویش اشاره جدی به ساخت سری جدیدی از این سریال و حضور سا را و نیکا نکرده است.

سریال پایتخت روایتگر داستان هایی از یک خانواده مازندرانی است که اولین فصل آن در نوروز 1390 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بازیگرانی چون محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، سارا و نیکا فرقانی، علیرضا خمسه، بهرام افشاری، مهران احمدی، مصطفی و مجتبی بلال حبشی، سلمان خطی و... شخصیت های اصلی قصه سریال پایتخت را تشکیل می دادند.

برخی گمانه زنی ها درباره بازگشت سارا و نیکا وجود دارد که با توجه به حاشیه ای این دختران دوقلو بعید به نظر می رسد ! و به نظر می رسد مانند سریال نجلا بازیگران این 2 نقش تغییر کنند یا کلا حذف شوند!

سارا و نیکا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    تو را خدا اینارا نیارین پایتخت حیف

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه