قیمت سکه| قیمت سکه امامی| قیمت سکه امروز| قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه پارسیان امروز 11 دی 1401 | حباب قیمت سکه ترکید

قیمت سکه پارسیان امروز 11 دی 1401 | حباب قیمت سکه ترکید
کدخبر : 46187

جدیدترین قیمت سکه پارسیان امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ اعلام شد. سکه پارسیان طی چند روز گذشته در نوسان است.

قیمت سکه یک گرمی پارسیان با کاهش قیمت جزئی نسبت به روز‌های گذشته به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

طبق معاملات سکه پارسیان در بازار طلا و سکه، قیمت سکه‌های پارسیان امروز یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱، نسبت به روز‌های گذشته کاهش قیمت را نشان می‌دهد. در معاملات امروز سکه نیم گرمی پارسیان با قیمت ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه یک گرمی در بازار ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. سکه دو گرمی پارسیان هم با قیمت ۴ میلیون ۱۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه امامی ۳ میلیون ارزان شد

قیمت سکه امامی در لحظه نگارش این گزارش نزدیک به ۳ میلیون تومان کاهش داشت. این قطعه از سکه اکنون با قیمت ۱۹ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. این در حالی است که روز پنجشنبه ۸ دی ماه، سکه امامی از نیمه کانال ۲۲ میلیون تومانی عبور کرده بود.

قیمت سکه بهار هم امروز با کاهش لحظه‌ای قیمت همراه بود و وارد محدوده ۱۸ میلیون تومانی شد. این قطعه از سکه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد. در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان در حال معامله است.

قیمت نیم و ربع سکه که در انتهای هفته گذشته وارد کانال ۱۳ و ۱۰ میلیونی شده بود، امروز کاهش قابل توجهی داشت. نیم سکه امروز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حال معامله است. ربع سکه نیز کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشت و در حال معامله با قیمت ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است.

سکه گرمی که در روزهای گذشته کمترین نوسان قیمت را در خانواده خود داشت، امروز کمترین کاهش قیمت را داشت و با ۲۰۰ هزار تومان نزول به قیمت ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسید.

حباب سکه ترکید

قیمت طلا نیز کاهش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلا بیش از ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد. در لحظه نگارش این گزارش این مقدار طلا با قیمت ۷ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان معامله‌ می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۱۹ هزار تومان کاهش قیمت به نرخ یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت طلای دست دوم نیز با نرخ یک میلیون و ۷۸۳ هزار تومان در حال معامله است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه