سهام عدالت| سهام عدالت امروز| سود سهام عدالت| سهام عدالت متوفیان

جاماندگان از یارانه و سود سهام عدالت بخوانند

جاماندگان از یارانه و سود سهام عدالت بخوانند
کدخبر : 46247

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: افرادی که سود سود سهام عدالت دریافت نکردند می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل، مشکلات حساب خود را برطرف و در صورت لزوم حساب جدید ایجاد کنند.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها از افرادی که به مبلغ یارانه پرداختی خود گلایه دارند درخواست کرده که با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات افراد معترض به یارانه‌ها، درخواست خود را در قسمت ثبت نام یارانه، ثبت کنند.

 افرادی که دهک یک تا ۳ هستند، یارانه ۴۰۰ هزار تومانی می‌گیرند و دهک ۴ تا ۹، ۳۰۰ هزار تومان به حساب شان واریز می‌شود.    فهیمه لزگی دلایل عدم پرداخت سود سهام عدالت را متفاوت اعلام کرد و گفت: برای وراث افراد متوفی، کسانی که دارای شماره شبای نامعتبر، حساب مسدود و راکد، حساب مشترک با چند امضا و حساب‌های بلند مدت و قرض‌الحسنه بودند، سود سهام عدالت واریز نشده است.

  وی افزود: افرادی که مشکلات ذکر شده را دارند برای سود سهام عدالت خود باید به بانک‌های عامل مراجعه و مشکلات حساب خود را برطرف و در صورت لزوم حساب جدید ایجاد کنند.   معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین بیان کرد: افرادی که حساب جدید ایجاد می‌کنند باید حتما شماره شبای خود را از طریق سامانه سجام و یا سامانه سهام عدالت به آدرس sahamedalat.ir ثبت کنند.

  لزگی در پایان گفت: این افراد بعد از برطرف کردن مشکل خود بلافاصله سود سهام خود را دریافت نخواهند کرد و سود آن‌ها  با سود مرحله بعد واریز خواهد شد.  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    تکلیف کسانی که اصلا سهام عدالت ندارند چه می‌شود اینکه خیلی نامردیه

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه