قیمت پراید| قیمت پراید صفر| قیمت پراید کارکرده

قیمت پراید روی ترمز برید / جانشین پراید هم رکورد شکست + قیمت ها

قیمت پراید روی ترمز برید / جانشین پراید هم رکورد شکست + قیمت ها
کدخبر : 46430

قیمت خودرو پس از پشت سر گذاشتن یک موج گرانی، روند نوسانی را در پی گرفت. البته در این میان همچنان خودروهایی هستند که هنوز روند نزولی بازار بر آن‌ها تاثیر نگذاشته است.

قیمت خودرو صفر داخلی روز سه‌شنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌های آگهی و خرید و فروش خودرو همچنان نوسانی است. اما به نظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار آزاد روند دیگری را طی می‌کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ریزش عجیب و ناگهانی همراه شد. اما این ریزش ادامه‌دار نبود و خودروها در بازار با نوسان قیمتی مواجه شده‌اند.

پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز هم وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو امروز صبح نیز مانند روزهای گذشته، پنج میلیون تومان گران شد و اکنون در قیمت ۲۷۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز پنج میلیون تومان گران شد و امروز به نرخ ۲۶۴ میلیون تومان عرضه می‌شود.​

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، امروز پنج میلیون تومان گران و به نرخ ۷۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز در محدوده قیمتی ۷۷۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز سه میلیون تومان گران و در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، اما امروز ۱۱ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در قیمت ۶۵۴ میلیون تومان در بازار خودرو کشور عرضه شد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

اما خودروهایی که در بازار بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در محدوده ۲۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو حالا ۴۶۰ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو با ۹ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، در نرخ ۴۸۴ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

این روزهای که کوییک جایگزین پراید شده است و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته بود، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران، گفت: نوسانات قیمتی در بازارهای مختلف، از جمله بازار خودرو متاثر از نداشتن ثبات ریالی در کشور است.

او افزود: اگر ثبات ریالی در کشور وجود داشت و نرخ دلار نوسان زیادی نداشت، قیمت خودرو نیز با ثبات همراه می‌شد.  اگر دلار با ریزش بیشتری همراه شود، قیمت خودرو در بازار نیز با کاهش همراه می‌شود.

موتمنی تاکید کرد: اما این کاهش قیمت به اندازه‌ای نیست که خودروها به قیمت پیش از رکوردزنی‌های قیمتی بازگردد و تنها مقداری ارزان می‌شود. / تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه