آغاز عرضه گوشت منجمد در سراسر کشور از روز شنبه

آغاز عرضه گوشت منجمد در سراسر کشور از روز شنبه
کدخبر : 46539

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.

آقای رضا سالمی گفت: با تصمیم قرارگاه امنیت وزارت جهاد کشاورزی قرارشد عرضه خدمات و کالا در وزارت جهاد کشاورزی به جهت تسهیل در عملیات توزیع و حذف مراحل اداری نظارت و پایش، صرفاً از طریق سامانه انجام شود.

به گفته او، این سامانه‌ها در استان‌های مختلف در حال شکل‌گیری و در استان تهران آماده شده است. کالا و خدمات شرکت پشتیبانی امور دام جهت عرضه گوشت منجمد و مرغ منجمد در این سامانه عرضه می‌شود.

​مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از سه‌شنبه این هفته این اتفاق افتاده است و واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، تعاونی‌هایی که در این سامانه ثبت‌نام کردند، خریدشان از طریق این سامانه باید انجام شود.

سالمی گفت: از شنبه کلیه میادین میوه و تره بار، اصناف تهران، اتحادیه و تشکل‌ها، می‌توانند با ثبت نام در این سامانه و پرداخت وجه (که نیاز به مراحل اداری ندارد و مستقیماً از طریق سامانه‌ها انجام می‌شود) با مراجعه به سردخانه‌ها، گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

او تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به جهت تسهیل در این عملیات در منطقه غرب تهران سردخانه هشت شهریور و در منطقه شرق تهران سردخانه‌های تهران پارس را در نظر گرفته است.

 باشگاه خبرنگاران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه