بانک سامان | موبایلت

بانک سامان اولین نئو بانک ایرانی

بانک سامان اولین نئو بانک ایرانی
کدخبر : 46788

تراکنش های مالی از طریق ارتقای فناوری و گسترش خدمات بانکی در مقایسه با بانکداری مرسوم به طور قابل توجهی در اپلیکیشن موبایلت سامان بهبود یافته است.

به گزارش رصد اقتصادی، توسعه بانکداری الکترونیکی ساختار کسب و کار بانکی و بانکداری را اصلاح کرده است براین اساس عملکرد، کارایی، ریسک و چالش‌هایی که به طور واضح شناسایی شده‌اند با بهترین شیوه های بین المللی بانکداری الکترونیکی بی پروا تسریع و ساده می شوند. گسترش زیر ساخت‌ها و کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال‌های اخیر به همراه رشد و توسعه‌ بانک‌ها با ایجاد بانکداری اینترنتی باعث ایجاد تحولی شگرف در انجام کارها توسط ادارات و ارائه خدمات به مشتریان شده است.

بنابراین گزارش، بانک سامان در راستای بانکداری الکترونیک خدمتی دیگر را برای ارتباطی راحت دربستر اپلیکیشن های تلفن همراه برای مشتریان خود فراهم کرد.تراکنش های مالی از طریق ارتقای فناوری و گسترش خدمات بانکی در مقایسه با بانکداری مرسوم، دسترسی آنلاین به محصولات بانک ها، صورت های مالی، خدمات پرداخت و حتی امتیازدهی اعتباری به طور قابل توجهی در اپلیکیشن موبایلت سامان بهبود یافته است.

روابط بانک و مشتری در چارچوب  وام و تسهیلات، سپرده ترکیبی، فرصت های سرمایه گذاری، گزینه های مالی تجارت جذاب و همچنین مدیریت حساب تنها بخشی از تأثیر تحولات اخیر بانکداری الکترونیکی بانک سامان است.

بانک سامان با بسترسازی بانکداری الکترونیک خود نشان داد که نسبت دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌های الکترونیکی به دارایی‌های بانکی تأثیر مثبت و معناداری دارد این در حالی است که نسبت شعب آنلاین و پین پد به دارایی بانک ها به طور منفی و قابل توجهی بر سودآوری تأثیر می گذارد.

رقابت جهانی شدیدی در صنعت بانکداری وجود دارد. بنابراین، بانک سامان  برای رشد و افزایش سهم خود در بازار بانکداری در بستر اپلیکیشن های نوین مانند موبایلت تلاش می کند. چرا که بانک سامان تأثیر توسعه کانال‌های نوآورانه در  ارائه خدمات بانکی را بر سهم بازار بانک‌ها تحلیل و بسیار مهم می داند.

هدف بانک سامان از ارائه اپلیکیشن نوین موبایلت ایجاد تجربه های جذاب و راحت برای انتقال و پرداخت تراکنش های مالی در راستای بهبود سبک زندگی مالی مشتریان است. زین پس مشتریان برای رفاه و راحتی خود می توانند با دانلود اپلیکیشن  موبایلت تمام نیازهای بانکی خود را برطرف کنند.

این اپلیکیشن مختص دارندگان حساب بانکی در بانک سامان نیست بلکه تمام افراد و کاربرانی که دارای کارت های عضو شبکه شتاب هستند می توانند از خدمات پرداخت قبوض، خرید شارژ، خرید بسته های اینترنتی و پرداخت جریمه خودرو در قالب اپلیکیشن موبایلت سامان بهره‌مند شوند.اما مشتریان بانک سامان میتوانند از تمامی خدمات نوین بانکی همراه از جمله انتقال وجه به کارت، سپرده، عملیات پایا و سانتا خدمات مرتبط با چک و تسهیلات و دیگر امور بانکی به سهولت تمام بهره مند شوند.

به نظر می‌رسد بانک سامان با ارائه اپلیکیشن های نوین بانکداری الکترونیک، بیش از سایر برند های بانکی به سمت بانکداری مجازی و الکترونیک پیشرفته و می‌توان به  جرأت  گفت این بانک در پازل نئوبانک ها قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه