امتحانات | امتحانات دانشگاه | امتحان دانشکاه

خبر ناگوار برای دانشجویان امتحانات دانشگاهی حضوری برگزار میشود! | کدام دانشگاه ها امتحان حضوری دارند؟

خبر ناگوار برای دانشجویان امتحانات دانشگاهی حضوری برگزار میشود! | کدام دانشگاه ها امتحان حضوری دارند؟
کدخبر : 47130

با اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی مدارس، ادارات و دانشگاه ها در روز شنبه 24 دی ماه 1401 برخی از دانگاه ها تصمی بر برگزاری امتحانات به صور حضوری گرفته اند.

به گزارش رصد اقتصادی: با اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات ، مدارس و دانشگاههای تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه، برخی دانشگاه‌های تهران، درباره نحوه برگزاری امتحانات فردا تصمیم گیری کردند و تاکنون چهار دانشگاه اعلام کرده اند که امتحانات خود را به صورت حضوری برگزار می کنند.

استانداری استان تهران عصر امروز از تعطیلی دانشگاه‌های این تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه خبر داد. با توجه به همزمانی اعلام این مصوبه استانداری، با روزهای برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاهها، مراکز آموزش عالی تصمیمات متفاوتی اتخاذ کردند.

لغو امتحانات دانشگاه شهیدبهشتی

بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهیدبهشتی، امتحانات پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این دانشگاه براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بنابر این تصمیم، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این مرکز آموزشی موظف هستند بر اساس برنامه ریزی قبلی در امتحاناتی که روز شنبه ۲۴ دی ماه برگزار می‌شود، به صورت "حضوری" شرکت‌کنند.

اصلاحیه: دانشگاه شهید بهشتی اطلاعیه ای خبر قبلی خود مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات را اصلاح و اعلام کرد: امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه این دانشگاه لغو شده و امتحانات این روز،  شنبه  اول بهمن  برگزار می شود.

 

لغو امتحانات دانشگاه تهران

دکتر محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: امتحاناتی که بر اساس برنامه‌ریزی قبلی مقرر بود در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شود، لغو شده و در روز شنبه ۸ بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه، مقرر بود که امتحانات پایان نیمسال اول ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ در روز پنج‌شنبه ۶ بهمن ماه پایان پذیرد، که به دلیل تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه، آخرین روز امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری تغییر کرد.

دانشگاه خواجه‌نصیر؛امتحانات کماکان برقرار است

معاونت آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیر نیز از برگزاری امتحانات در روز شنبه ۲۴ دی ماه طبق برنامه‌ریزی قبلی خبر داد.  

بر اساس این تصمیم، تمام امتحانات دانشجویان این مرکز آموزشی با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت "حضوری" برگزار می‌شود. 

 

تعطیلی فعالیت های دانشگاه تربیت‌مدرس

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت‌مدرس هم با توجه به تصمیم  استانداری استان تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها در روز شنبه ٢٤ دی ماه، برگزاری امتحانات پایان‌ترم در این روز را لغو کرد.

همچنین طبق اعلام دانشگاه تربیت مدرس، تمام فعالیت‌های اداری، آموزشی و پژوهشی این مرکز آموزشی تعطیل است.

امتحانات دانشکده پزشکی تهران حضوری برگزار می شود

شورای نمایندگان و صنفی دانشکده پزشکی مقاطع علوم‌پایه و "فیزیوپات" دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد آموزش به صورت" حضوری" برگزار می‌شود. همچنین امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه این دانشکده لغو در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

اصلاحیه: دانشکده پزشکی دانشگاه تهران با صدور اصلاحیه‌ای از برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت "حضوری" خبر داد. بنابر اعلام این دانشکده بر مبنای دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، کلیه آزمون‌های دانشجویان پزشکی حتی در صورت تعطیلی مراکز آموزشی به صورت حضوری در دانشکده برگزار خواهد شد.

 

تعطیلی دانشگاه صنعتی شریف

معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی‌شریف با توجه به تصمیم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، این مرکز آموزشی را  در شنبه ۲۴ دی تعطیل اعلام کرد.

 

لغو امتحانات دانشگاه علامه‌طباطبائی

با تصمیم مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی، تمام بخش‌های این دانشگاه در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است. با توجه به تعطیلی دانشگاه علامه‌طباطبائی در این روز، امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه لغو شد و امتحانات لغو شده ، روز دوشنبه ۳ بهمن ماه برگزار می شود.

 

امتحانات دانشگاه آزاد حضوری برگزار می شود 

دانشگاه آزاد اسلامی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان مرکزی فردا شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است و صرفا امتحانات برگزار می شوند.

 

امتحانات دانشگاه امیرکبیر لغو شد

بر اساس تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه امیرکبیر، امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه این دانشگاه لغو شد و امتحانات این روز، در تاریخ شنبه ۸ بهمن ماه برگزار می شود.

 

دانشگاه علمی کاربردی

امتحانات مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان تهران روز شنبه ۲۴ دی ماه برگزار نمی شود. 

دکتر اصغر کشت‌کار، معاون آموزشی این دانشگاه اعلام کرد: زمان برگزاری امتحانات این روز  اعلام خواهد شد. برگزاری امتحانات واحدهای سایر استان‌ها منوط به تصمیم استانداری مربوطه است.

 

برگزاری امتحانات دانشگاه علم‌وصنعت

امتحانات پایان‌ترم نیمسال اول تحصیلی دانشگاه علم‌وصنعت در روز شنبه ۲۴ دی به صورت "حضوری"  و  بر مبنای برنامه‌ریزی قبلی انجام شده است. 

با توجه به تصمیم مسئولان این دانشگاه، دانشجویان می‌بایست طبق برنامه‌ریزی قبلی در زمان برگزاری امتحان در دانشگاه حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه