تعطیلی مدارس

تداوم تعطیلی مدارس و تاخیر در آغاز کار ادارات گلستان

تداوم تعطیلی مدارس و تاخیر در آغاز کار ادارات گلستان
کدخبر : 47330

استاندار گلستان با اشاره به تداوم برودت هوا و لزوم تامین نیاز خانگی گاز در استان، گفت: مدارس گلستان روز دوشنبه نیز غیرحضوری و ادارات با تاخیر اغاز به کار خواهند کرد.

عای محمد زنگانه ظهر امروز ۲۵ دی ماه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه استان ما در انتهای شبکه انتقال گاز کشور قرار دارد، اظهار کرد: امیدواریم با همراهی همه مردم شریف ایران اسلامی از این برهه نیز به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در استان گلستان تلاش کرده ایم با تدابیر ممکن تمام ظرفیت گاز موجود را به سمت استفاده خانگی و منازل مردم هدایت کنیم، افزود: راه اندازی پویش هر خانه یک اتاق گرم از جمله این تدابیر است.

 استاندار گلستان با اعلام این خبر که شروع ساعت کاری ادارات در استان گلستان فردا دوشنبه از ساعت ۹ صبح خواهد بود، خاطرنشان کرد: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچون روزهای گذشته غیرحضوری خواهد بود.

زنگانه با تاکید بر اینکه با توجه به تداوم موج سرما، فعالیت ادارات بجز دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان از ساعت اعلام شده خواهد بود، ادامه داد: در فعالیت مدارس نیز فقط امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار شده و دانشگاه‌ها نیز همانند شرایط سه روز گذشته اقدام می کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه