طالع بینی

از عروس و دامادهای دی چه می‌دانید؟

کدخبر : 47363

امروزه انواع طالع بینی ازدواج با شکل های مختلف در دنیای مجازی به چشم می خورد. دراین بین جوانانی هستند که به طالع بینی علاقه دارند. آن ها مشتاق هستند یک سری مشخصات از همسر آینده خود بدانند از این رو به سراغ طالع بینی ازدواج می روند. آن‌ها اعتقاد دارند با طالع بینی به سرنوشت و آینده ازدواج با طرف مقابلشان پی می‌برند. دراین ادامه با ما همراه باشید تا به طالع بینی متولد دی ماه بپردازیم و ویژگی افراد متولد شده در این ماه را بررسی می‌کنیم. اگر قصد ازدواج دارید و علاقه دارید درباره‌ی ماه تولد همسرتان و یا حتی خودتان بدانید، با این مقاله از سوریتو همراه باشید.

از عروس و دامادهای دی چه می‌دانید؟

امروزه انواع طالع بینی ازدواج با شکل های مختلف در دنیای مجازی به چشم می خورد. دراین بین جوانانی هستند که به طالع بینی علاقه دارند. آن ها مشتاق هستند یک سری مشخصات از همسر آینده خود بدانند از این رو به سراغ طالع بینی ازدواج می روند. آن‌ها اعتقاد دارند با طالع بینی به سرنوشت و آینده ازدواج با طرف مقابلشان پی می‌برند. دراین ادامه با ما همراه باشید تا به طالع بینی متولد دی ماه بپردازیم و ویژگی افراد متولد شده در این ماه را بررسی می‌کنیم. اگر قصد ازدواج دارید و علاقه دارید درباره‌ی ماه تولد همسرتان و یا حتی خودتان بدانید، با این مقاله از سوریتو همراه باشید.

ویژگی های یک دی ماهی در طالع بینی

سمبل: بز

عنصر وجود: خاک

شعار: من بکار می‌گیرم

سنگ خوش یمن: انیکس حدید

سنگ ماه: اپال سیاه، مالاکیت، موس آکات، کوارتز دودی، عقیق رنگارنگ

سیّاره: زحل

فلز وجود: سرب

شخصیّت: کاردینال، بلندپرواز، حقیقت جو، رهبر

رنگ محبوب: سیاه

مشخصات کلی متولدین دی

شخصیت رفتاری عالی، کاردان، در ریاست بسیارعالی، ساده اما شیک پوش، با احتیاط، انتقام جو، صبور و آرام، با اقتدار، مرد عمل، دارای تحمل بالا، جدیت کامل، پر تلاش و کوشا، واقع بین، کمی سرکش. متولدین دی معمولا برای وقت خود ارزش زیادی قائل هستند و وقت خود را به بتالت نمی گذرانند. دوستدار پول هستند و از تجربیات دیگران به درستی استفاده می کنند. حساس و تمیز، با وجدان، حس مسئولیت بالا، دوری از ولخرجی، حساب گر قابل،، دارای مقام، کارآفرین خوب، تا حدودی سیاستمدار، مطمئن و قابل اعتماد، خونسرد و آرام، همسر مهربون، تا حدودی بدبین و حسود، هرگز به طلاق فکر نمی کنند، اعتماد بنفس پایین، خواستار قدرت، بسیارخانواده دوست، خشک اما مهربان، گاهی اوقات خشن و بد اخم، شاد و با نشاط، قدر دادن، با نظم و انضباط، حافظه خوب و قوی، سحرخیز، بیزار از تنبلی، ثابت قدم، خود جوش، معنوی و مذهبی، شنوده خوب و در آخربعضی وقت ها لجباز می باشد.

خصوصیات مرد متولد دی ماه

مرد زاده دی ماه بسیار قدرت طلب است. اگر مرد زاده دی ماه را برای پیوند زناشویی و زندگی انتخاب کردید، بدانید که بسیار زیاد خانواده و فرزندانش را دوست دارد. ابراز عشق را باید در ابتدا به او یاد بدهید زیرا در بیان ابراز عشق کم حرف و ناتوان است، اما به راحتی می تواند عشق خودش را به شکل های مختلف نشان دهد. پدری جدی و با مسئولیت است. ترجیح می دهد مقام داشته باشد تا ثروت، مردهای دی ماهی، در سن جوانی و نوجوانی بسیار جدی و خشک هستند اما به تدریج در میانسالی نرم و آرام می شوند. همچنین مرد متولد دی هرگز از روی هوا و هوس با کسی ازدواج نمی کند.

خصوصیات زن متولد دی ماه

اگر بدنبال همسری کدبانو هستید و دست پخت آن برایتان مهم است، حتما به ویژگی های یک زن دی ماهی توجه کنید زیرا او فوق العاده کدبانو در همه ی موارد خانه داری از جمله آشپزی می باشد. در خانه داری و کار خود منظم است. همیشه او را مرتب و آراسته می بینید. زن زاده دی ماه عموما خوش رو، خوش صحبت، با اقتدار، دوستدار هنر است و در نهایت او همیشه برای تامین زندگی تلاش می کند و اغلب در رفاه و آسایش است. از نظر روابط عمومی کسب احترام برایش بسیار مهم است. همچنین درموقعیت های اجتماعی بسیار مبادی آداب و با نزاکت می باشد.

طالع بینی ازدواج بین متولد دی ماه با سایر ماه ها

براساس طالع بینی ازدواج، متولد دی ماه همیشه دوست دارد رو به جلو حرکت کند، زیرا موفقیت برای او بسیار مهم است. در ادامه با مجله عروسی سوریتو همراه باشید تا به یک سری نکات درباره ازدواج دی ماهی با دیگر ماه ها به چه صورت می باشد.

ازدواج متولد دی با فروردین:

زاده دی ماه بسیار تودار و مرموز است. باید به درستی نیت درونی آن را بشناسید و بعد ارتباط برقرار کنید. همین امر باعث می شود پیوند متولد دی ماه زیاد با متولدین فرودین سازگار نباشد. زیرا زاده فروردین برون گرا و خونگرم می باشد و از موزی بودن خوششان نمی آید. روحیات و نظرها در بین این دو ماه زیاد با هم جور نیست. بنابراین اگر قرار است پیوندی بین آن ها شکل بگیرد، باید آستانه صبر و تحمل و بردباری بالایی داشته باشند. تا این که کانون زندگی آن ها به درستی پیش برود و قرین سعادت و خوشبختی گردند.

 

ازدواج متولد دی با اردیبهشت:

از خصوصیت های بارز یک دی ماهی، تودار بودن و راز نگهداری آن ها می باشد. هر دو از نظر شخصیتی بسیار مهربان و دلسوز، هر دو خانواده دوست و در عشق جدی هستند. هر دو درد و غم همدیگر را بدرستی درک می کنند. در کل با هم خصوصیت مشترک زیادی دارند. و بدین ترتیب زندگی متولد دی ماه در کنار زاده اردیبهشت بسیار خوب و قرین خوشبختی و سعادت می گردد.

ازدواج متولد دی با خرداد:

این دو ماه تا حدودی با هم جورنمی باشد. زیرا خصوصیت بارز یک دی ماهی، تودار، اهل سیاست و محافظه کار است. نقطه مقابل آنها متولدین خرداد هستند که روراست، بی شیله، صمیمی و دور از سیاست می باشند. پس ممکن است از این لحاظ ها نتوانند همدیگر را درک کنند. زاده دی با صبر و حوصله است ولی یک خردادی پر شور و با عجله، به طور کل اگر آن ها با یکدیگر سرسازش داشته باشند. می توانند زندگی با سعادتی در پیش داشته باشند.

ازدواج متولد دی با تیر:

یک دی ماهی در امور اقتصادی و مالی بسیار صرفه جو است و از این لحاظ با متولد تیر هماهنگ می باشد. هر دو ماه خانواده دوست و به کانون گرم خانواده از جمله فرزندان اهمیت می دهند. هر دو بسیار مهربان هستند و قلب رئوفی دارند. این خصوصیت های مشترک بین آن ها باعث سازگاری زیاد در زندگی مشترک می شود. بنابراین پیوند بین آن ها خوب است.

ازدواج متولد دی با مرداد:

متولد دی ماه به دلیل کم حرفی و توداری به خوبی نمی تواند از پس شور و هیجان زاده مرداد بربیاید. مردادی گرم و پر حرارت، زاده دی در عرصه عاشقی سرد وبی روح، بدین ترتیب گاهی زندگی رو به کشمکش می رود. به طور کل با کمی اختلاف نظر روابط خوبی در کنارهم دارند، به شرط این که بتوانند مدارا و با لطافت رفتار کنند.

بیشتر بخوانید: از عروس و دامادهای مرداد ماهی چه می دانید؟

ازدواج متولدین دی با شهریور:

زاده دی ماه به خوبی در کنار یک شهریوری با آرامش زندگی می کند. هر دو اهل کار و تلاش هستند، هر دو به خوبی بر رفتار و کردار خود تسلط کافی دارند. هر دو اهل آرامش و عمل هستند. آن ها خصوصیت های مشترک خوب زیادی دارند. بنابراین به طور کل رابطه زناشویی بین آن ها بسیار محکم و استوار است. می توان گفت متولدین دی بهترین زوج خود را در میان زاده شهریور پیدا می کنند. زیرا زندگی آن ها از چشم انداز زیبایی برخوردار است.

ازدواج متولد دی با مهر:

متولد دی با این خصوصیات، خشک و جدی، اهل کار و عمل، نقطه مقابل آن مهر ماهی با نشاط وشاد و زیاد اهل کار نیست. با همه این اختلافات اما می توانند کنار هم به خوبی زندگی کنند. فقط کافی است یک مهر ماهی با درایت کامل شخصیت پنهان متولد دی ماه را کشف کند. آنگاه پی به درون زاده دی ماه می برد که در باطن خانواده دوست و احساساتی و خونگرم و مهربان است.

ازدواج متولد دی با آبان:

متولد آبان کمی سلطه طلب وقدرت طلب می باشد از طرفی متولد دی هم این خصوصیت در آن وجود دارد. بنابراین ممکن است بین این دو کشمکش به وجود آید. اما آن ها در کل با هم خوب و سازگار می باشند. همچنین یکدیگر را به خوبی درک می کنند زیرا هر دو مسئولیت پذیر هستند.

ازدواج متولد دی با آذر:

طالع بینی متولد آذر و دی این چنین می گوید که این دو ماه شخصیت های متفاوتی با هم دارند. به طور مثال متولد آذر همه چیز را راحت و آسان می گیرد و اصلا جدی نیست.  درمقابل آن زاده دی ماه جدی و سختگیر می باشد. متولد دی انسانی ساکت اما متولد آذر پر شور و اهل معاشرت است. ولی در کل چون هر دو افرادی با تدبیر و عاقل هستند، آن ها به خوبی می توانند با هم کنار بیایند. متولد دی باید سخت گیری های خود را کم کند و به متولد آذر آزادی بیشتری بدهد. تا این ازدواج قرین سعادت و خوشی باشد.

ازدواج متولد دی با دی:

نظر طالع بینی درباره ازدواج بین متولد دی با دی این چنین است که هردو خصوصیات رفتاری مشابه زیادی با هم دارند. احساسات و عاطفه درونی خود را با یکدیگربه اشتراک بزارند و سعی کنند صفات و خصوصیات نادرست همدیگر را نادیده بگیرند، و یا در برابر آن صبور باشند. تا در کنار هم به سعادت و خوشبختی برسند.

ازدواج متولد دی با بهمن:

پیوند زناشویی بین متولد دی با بهمن شاید ازنظر ظاهر، علاقه و اشتیاق بینشان وجود نداشته باشد. ولی جالب است بدانید که موضوع امیدوار کننده در این رابطه این است که هردو از حس بشر دوستی خوبی برخوردار هستند. از این لحاظ باعث می شود از یکدیگر دوری نکنندو درکنارهم زندگی زناشویی سعادتمندی داشته باشند.

ازدواج متولد دی با اسفند:

متولد دی بیشتر اهل حساب و کتاب می باشد و در امورات زندگی و محیط اجتماعی خود جدی است. اما متولدین اسفند بر خلاف آنها، جدی نیستند و خیلی راحت ارتباط با دیگران برقرار می کنند و بسیار عاشق پیشه و احساسی می باشند. ولی با تمام این تفاوت ها به خوبی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این دو کنار هم می توانند زوج کاملی باشند به شرط این که متولد دی ماه برای تسلط به اوضاع، همه چیز را به خوبی کنترل کند. در کل چنین پیوندی چشم انداز خوبی دارد و نوید خوشبختی را می دهد.

سخن پایانی

در این مقاله، به طالع بینی ازدواج دی ماه با سایر ماه ها پرداختیم . اما باید بدانید طالع بینی قادر به پیش بینی خیلی دقیق در رابطه ازدواج دو جوان از دو ماه متفاوت نیست. اما با در نظر گرفتن یک سری از ویژگی های بین افراد که وجود دارد، می توان به برخی از مشترکات کلی ماه تولد و یا ویژگی های آن ها اشاره کرد. سخن پایانی اینکه طالع بینی ازدواج بین جوانان باعث نشود چشم خود به روی بسیاری از مشخصات و ویژگی های فرد مورد نظر خود، ببندنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه