این کشیش با ۲۷۰ ازدواج و ۰ طلاق رکورد شکست!

این کشیش با ۲۷۰ ازدواج و ۰ طلاق رکورد شکست!
کدخبر : 47432

یک کشیش اسپانیایی با ثبت ازدواج های متعددی که هیچ یک از آنها به طلاق منجر نشده اند در کشورش معروف شده است.

 فرناندو کوواس، یک کشیش اسپانیایی اهل شهر والنسیا، به دلیل سابقه قابل توجه همسریابی با ۲۷۰ ازدواج و بدون طلاق به "کشیش تیندر" ( کشیش آتش افروز ) لقب گرفته است.

 حرفه خواستگاری پدر فرناندو ۱۴ سال پیش آغاز شد. او با یک مرد جوان کاتولیک به نام سالوا در حال قدم زدن بود که گروهی از زنان جوان به او نزدیک شدند. سالوا که تحت تأثیر زیبایی یکی از دختران قرار گرفته بود و می‌دانست که او ارزش‌های کاتولیک را حفظ می‌کنند، از کشیش خواست که او را برایش خواستگاری کند.

 پنج ماه بعد، سالوا با ژل، دانشجوی هنر‌های زیبا ازدواج کرد و کار فرناندو کوواس به عنوان «کشیش تندر» آغاز شد. فرناندو کوواس با درک این موضوع که جامعه غربی به طور فزاینده‌ای سکولار می‌شود از آن زمان نقش خود را به عنوان یک خواستگار بسیار جدی گرفته است.

این کشیش گفت: «افرادی که بسیار متعهد به ایمان خود هستند، به دنبال کسی می‌گردند که شبیه به آن‌ها باشد. این یک نکته بسیار اساسی است. اما جامعه بسیار سکولار شده است و مردم جهل مذهبی و بی علاقگی فوق العاده‌ای دارند. آن‌ها هیچ علاقه‌ای به مفایهیم مانند خدا ندارند، زیرا این گونه تربیت نشده اند. کسانی که می‌خواهند ایمان خود را حفظ کنند به آن اهمیت زیادی می‌دهند و می‌خواهند چنین شخصی را پیدا کنند.»

 در طول سال‌ها، پدر فرناندو فرم ویژه‌ای تهیه کرد که از مردم می‌خواهد آن را پر کنند تا شانس خود را برای ملاقات با فرد مناسب خود به حداکثر برسانند. این شامل جزئیاتی مانند نام، نام خانوادگی، سن، سال تولد، قد، تحصیلات، شغل فعلی، سرگرمی‌ها، فضایل، کاستی‌ها، چیز‌هایی است که در شریک زندگی به دنبال آن هستید، و بدیهی است که میزان تعهد به کلیسا یکی از آن‌ها است.

 پدر فرناندو بیشتر وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل چنین فرم‌ها می‌کند، به ویژگی‌های شخصیتی و علائق توجه می‌کند و به محض اینکه یک تطابق خوب را تشخیص داد، برای هر نامزد پرونده‌ای با اطلاعات و عکس‌های طرف مقابل می‌فرستد و در صورت تایید هر دو، آن‌ها را با هم آشنا می‌کند. تا آنجا که به او مربوط می‌شود، کار او به عنوان خواستگاری در این مرحله به پایان می‌رسد.

 کشیش تیندر در میان کاتولیک‌های مجرد نه تنها در اسپانیا، بلکه در سایر کشور‌های لاتین در آمریکای مرکزی و جنوبی شهرت زیادی به دست آورده است. او روزانه حدود ۲۰ درخواست از افرادی که به دنبال عشق زندگی خود هستند دریافت می‌کند و سعی می‌کند به همه آن‌ها کمک کند. او افتخار می‌کند که خواستگاری هایش منجر به ۲۷۰ ازدواج شاد بدون طلاق شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه