FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا | فردا موتورز | خودرو | خودرو FMC T5

برنامه فروش FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا اعلام شد! | قیمت FMC T5 در بورس کالا چقدر است؟

برنامه فروش FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا اعلام شد! | قیمت FMC T5 در بورس کالا چقدر است؟
کدخبر : 47507

برنامه عرضه FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا اعلام شد.

به گزارش رصد اقتصادی: معاونت برندینگ و بازاریابی شرکت فردا موتورز اعلام کرد در ابتدای بهمن ۱۴۰۱، عرضه FMC T5 در بورس کالا آغاز می شود و متقاضیان این خودرو می توانند بدون واسطه خرید خود را ثبت کنند.

محمدرضا آریان نژاد، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز، در مورد عرضه FMC T5 در بورس کالا اعلام کرد: «هفته آینده عرضه FMC T5 در بورس کالا آغاز می شود و مشتریان می توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در این عرضه رنگ های سفید و مشکی T5 به فروش می رسد و بر اساس قوانین بورس کالا و وزارت صمت، متقاضیان می توانند برای هفته آینده سفارش خود را به کارگزاری ها اعلام کنند.»

وی افزود: «FMCT5 با همان قیمت پایه ابتدای دی ۱۴۰۱ وارد تابلو بورس کالا می شود و پس از آن رقابت قیمتی میان متقاضیان آغاز می گردد. بدیهی است این بستر فروش کمک می کند واسطه گری کم شود و مصرف کننده واقعی بتواند خودرو را با قیمتی مناسب تر و به صورت مستقیم خریداری کند.»

آریان نژاد در پایان گفت: «در حال حاضر، هیچ‌گونه شرایط فروش برای محصولات فردا موتورز به جز عرضه در بورس کالا وجود ندارد و در گام نخست، کراس اوور T5 به این روش به فروش می رسد. با توجه به اختلاف قیمت زیاد این خودرو در کارخانه و بازار آزاد، عرضه در بورس کالا کمک می کند مصرف کنندگان FMC T5 این کراس اوور لوکس را با قیمتی مناسب تر در اختیار داشته باشند.»

کراس اوور FMC T5 یکی از محصولات فردا موتورز است که به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT مجهز است. این خودرو قدرت ۱۵۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارد و در میان کراس اوورهای مونتاژی، بیش ترین فضای کابین را در اختیار سرنشینان خود می گذارد. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامای برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی عمودی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، گرم‌کن صندلی های جلو، پاک‌سازی هوشمند هوای کابین، نورپردازی متغییر کابین، سنسور نور، سنسور باران، رادار خط خوان، رادار تابلوخوان، رادار پیشگیری از تصادف، کروز کنترل، جلوآمپر دیجیتال، نوربالای اتوماتیک، درِ صندوق عقب برقی، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، نوردهی بیش تر چراغ ها با چرخش فرمان، ۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی و… از جمله امکانات و ویژگی های FMC T5 فردا موتورز به حساب می آید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه