شکیرا | حواشی شکیرا | شکیرا حاشیه ساز شد

شکیرا دوباره جنجال به پاکرد | حضور یک بازیکن بارسلونا در جشن غوغا کرد

شکیرا دوباره جنجال به پاکرد | حضور یک بازیکن بارسلونا در جشن غوغا کرد
کدخبر : 47525

شکیرا اخیرا یم مراسم جشن گرفته است که حضور یک بازیکن و ستاره سابق تیم برسلونا در ین جشن جنجال به پا کرد.

به گزارش رصد اقتصادی: شکیرا ایزابل مبارک ریپل متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷ که با نام شکیرا شناخته می‌شود. شکیرا خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است. شکیرا همیشه کنترلی باور نکردنی بر روی کارهای خود داشته است به خصوص به عنوان یک هنرمند زن. شکیرا تقریبا تمام کارهایش را خود یا با کمک دیگران می نویسد و در این جریان شهرت زیادی به عنوان یکی از بلند پروازترین  ترانه سرایان موسیقی لاتین بدست آورده است. شکیرا در میان طرفداران خود محبوبیت زیادی دارد.

 

شکیرا همسر سابق جرارد پیکه این روزها به یکی از جنجال‌آفرین‌ترین زنان دنبال تبدیل شده است. در واقع جنجالی که از زمان جدایی او از پیکه آغاز شده، داشت فروکش می‌کرد که خواننده کلمبیایی با انتشار یک آهنگ پرطعنه و کنایه علیه مدافع سابق بارسلونا دوباره آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد.

اثر جدید شکیرا با وجود انتقادات فراوانی که برایش به همراه داشت – به خصوص به خاطر زیر سؤال بردن دو برند تجاری معروف دنیا – نه تنها او را ناراحت نکرده بلکه ترغیبش کرده که به بهانه موفقیتی که با انتشار آن پیدا کرده یک جشن بگیرد. در عرض تنها 4 روز اثری که شکیرا در آن خودش را خیلی با ارزش‌تر از پیکه دانست، 152 میلیون بازدید داشت و به یکی از پرطرفدارترین ترانه‌های اسپانیایی‌زبان در پلتفرم اسپاتیفای تبدیل شد.

 

شکیرا

 

در جشنی که شکیرا در منزل شخصی‌اش در کنار گروهی از دوستانش برگزار کرد، ترانه جدید اخیر او با بالاترین صدای ممکن پخش شد و با تجمع گروه پرشماری از طرفدارانش پشت در خانه او همراه بود. با این حال جنجالی‌ترین نکته در مورد این جشن حضور یک بارسایی سابق در آن بود؛ پاتریک کلایورت.

اینکه آیا کلایورت صرفاً برای شرکت در این جشن به آمریکا رفته یا نه مشخص نیست اما به هر حال شرکت کردن او در این جشن سراسر طعنه به پیکه، قطعاً به مذاق مدافع سابق کاتالان‌ها خوش نیامده است.

کلایورت سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی هلند و دوازدهمین گلزن برتر تیم فوتبال بارسلونا است که در دهه نود میلادی جزو بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه