بازنشستگان | امکانات بازنشستگان | صندوق بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان | پرداخت بدهی های دولت به صندوق بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان | پرداخت بدهی های دولت به صندوق بازنشستگان
کدخبر : 47657

در ادامه این خبر با ما همراه باشید تا از تازه ترین اخبار در مود یاز نشستگان آگاه شوید.

به گزارش رصد اقتصادی: رییس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی را درباره وضعیت پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی ارائه کرد.

 سید مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی و این که این مساله در بودجه چطور دیده شده است؟ گفت: ۳۳۰ همت (هزار میلیارد تومان) پرداخت حقوق صندوق های لشگری و کشوری است.

وی تصریح کرد: در مورد بدهی های گذشته تامین اجتماعی نیز طرحی را در قانون برنامه می‌بریم، تا بتوانیم با راهکاری که آنجا در نظر می گیریم به کلی تسویه کرده و در آینده نیاز نباشد که معطل دولت باشند.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین درباره میزان وام های خرد مانند در نظرگرفتن ۱۵۰ همت (هزار میلیارد تومان) برای وام ازدواج و فرزند آوری و... اظهارکرد: امسال به گونه ای تنظیم می کنیم که امتیاز تقسیم اینها را به دولت دهند به نحوی که تکلیفی به بانک ها گذاشته نشود که منجر به ناترازی، اضافه برداشت و یا تورم برای مردم شود.

وی درباره این که سقف این میزان اعتبار پایین نیست؟ گفت: نه اصلا راجع به این ها بحث نشده، آیین نامه ها در دولت تنظیم می شود، کمتر از سال گذشته نخواهد بود.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    وانت قسطی

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه