شکیرا | اقدامات عجیب شکیرا | شکیرا و مادر شوهر سابقش

اقدام عجیب شکیرا همه را متعجب کرد! | شکیرا چه بلایی سر مادر شوهر سابق خود آورد؟

اقدام عجیب شکیرا همه را متعجب کرد! | شکیرا چه بلایی سر مادر شوهر سابق خود آورد؟
کدخبر : 47755

شکیرا با اقدام عجیب تممام طرفداران خود را متعجب کرد در ادامه این مطلب شاعد اقدام عجیب و غریب شیکرا هستید.

به گزارش رصد اقتصادی: پس از پایان زندگی مشترک شکیرا و جرارد پیکه، شکیرا دیواری میان خانه خود و مادر شوهر سابقش می‌کشد!

شکیرا اخیرا آهنگی درباره جرارد پیکه  منتشر کرده است. در این آهنگ او از مادرشوهرش سابقش که در همسایگی او زندگی می‌کند نیز یاد کرده است. جنجال و جدال جدایی این زوج سابق تمام نشدنی به نظر می‌رسد!

شکیرا و پیکه در سال گذشته از طریق بیانیه‌ای مشترک پایان زندگی مشترک 11 ساله خود را اعلام کردند. اما این آخرین باری است که این دو ستاره در جبهه‌ای متحد دیده شده‌اند.

شکیرا با انتشار آخرین آهنگ خود در یوتیوب به نام BZRP Music Sessions #53 از نامزد جدید پیکه و مادرشوهر سابقش مونتسرات برنابئو نام می برد. او پس از انتشار این آهنگ عروسک بزرگی از یک جادوگر در بالکن خانه خود قرار داد. بر طبق شایعات این عروسک به سمت خانه مادر شوهر سابقش قرار گرفته است.

با این حال ماجرا هنوز ادامه دارد. شکیرا در حال ساخت دیواری برای جدا کردن خانه خود از ملک مادر شوهرسابقش است!! این شایعه با دیدن مصالح ساختمانی و کارگران در اطراف خانه این خواننده مشهور آغاز شد. شکیرا هنوز در این باره بیانیه‌ای منتشر نکرده است.

با درآمد میلیون دلاری آهنگ جدیدش به نظر می‌رسد که وضعیت شکیرا از همیشه بهتر باشد! این ارقام با گذشت زمان افزایش خواهند یافت.

نارضایتی شکیرا از نامزدی زودهنگام پیکه!

تنها چند ماه پس از جدایی این زوج خبر نامزدی جدید جرارد پیکه منتشر شد. منابع نزدیک به شکیرا اعلام کردند که این خواننده از این اتفاق اصلا راضی نبود.

شکیرا با الهام از اتفاقات زندگی شخصی خود، آهنگی جدید منتشر کرده است. به گزارش وقت صبح او گفته «تو یک فراری را با یک ماشین قراضه عوض کردی. یک ساعت رولکس را با یک کاسیو عوض کردی. تو ورزشکار خوبی هستی اما کمی هم بر روی مغزت کار کن.»

شکیرا در آهنگ خود از مادرشوهر سابقش نیز یاد کرده است: «مادر شوهرم همسایه من است. خبرنگاران و ماموران مالیات دائم در اطراف خانه می‌گردند.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه