خودرو | قیمت خودرو

هایما S7، فردا T5 و لاماری ایما را با چه قیمتی بخریم ؟ | آیا این خورو ها ازرش خرید دارند؟

هایما S7، فردا T5 و لاماری ایما را با چه قیمتی بخریم ؟ | آیا این خورو ها ازرش خرید دارند؟
کدخبر : 47757

تالار خودرو بورس ایران روز سه شنبه ۴ بهمن ماه، میزبان عرضه هایما S7، فردا T5 و لاماری ایما است.

به گزارش رصد اقتصادی: هفته اول بهمن گروه صنعتی ایران خودرو، فردا موتورز و آرین پارس موتور محصولات خود را در بورس کالا عرضه خواهند کرد.

برخی متقاضیان خرید خودرو در بورس کالا این پرسش را دارند که خرید این خودرو با چه قیمتی به صرفه است و به عبارتی تا چه مرحله ای در رقابت شرکت کنیم که قیمت خودرو خریداری شده هم معقول باشد و هم از قیمت بازار آن خودرو کمتر باشد.

در این گزارش به بررسی میزان رقابت منطقی برای هر خودرو می پردازیم. به عبارت دیگر به شما این آگاهی را می دهیم که تا چه رقمی قیمت پیشنهادی خود را در بورس کالا بالا ببرید تا قیمت نهایی خودرو برای شما زیر قیمت بازار آزاد باشد .

در این جداول نشان می دهیم با قیمت های پیشنهادی متفاوت، قیمت نهایی خودرو چه میزان خواهد بود و اختلاف آن با بازار آزاد به میزان خواهد بود.

اگر قصد خرید خودرو از بورس کالا را دارید حتما این جداول را با دقت مطالعه کنید چرا که در واقع قیمت نهایی در بورس کالا به دست متقاضیان رقم می خورد و خریدارن اگر هوشمند عمل کنند با قیمت خوبی صاحب خودرو خواهند شد.

 

برای اطلاعات بیشتر از نحوه خرید خودرو حتما پیشنهاد : آموزش خرید خودرو از بورس کالا 
 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که اگر قیمت خودرویی در بورس کالا نزدیک به قیمت آن خودرو در بازار آزاد شد خرید آن منطقی نیست چرا که این روزاها رکود نسبی را در بازار شاهد هستیم و قیمت های بازار آزاد تا حدی حباب دارند. به این نکته هم باید توجه کرد که بدون دلیل و مطالعه نباید وارد رقابت بورس کالا شد چرا که جریمه انصراف خرید خودرو از بورس کالا رقمی قابل توجه است که می توانید جزئیات آن را در اینجا بخوانید.

 

هایما S7 ایران خودرو

 

قیمت خودرو در بورس کالا

 

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۵۰ درصد اعلام شده است یعنی شما باید مبلغ ۳۷۲ میلیون تومان در حساب وکالتی خود شارژ کنید.

در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۱۳ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی کشف شده و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.

 

هایما S7 ایران خودرو را با چه قیمتی در بورس کالا معامله کنیم ؟

 

قیمت خودرو در بورس کالا

 

تحلیل جدول قیمت هایما S7 در بورس کالا

بر اساس آنچه در جدول فوق می بینید، بهتر است متقاضیان خرید هایما S7 تا ۴۰ درصد قیمت پایه برای خرید این خودرو رقابت کنند. رقابت بیشتر از ۴۰ درصد قیمت نهایی را به قیمت بازار آزاد نزدیک میکند و عملا خرید غیرمنطقی می شود. توجه کنید قیمت هایما S7 در بازار آزاد تا زمان تنظیم این جدول یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

 

FMC T5 فردا موتور

 

قیمت خودرو در بورس کالا

 

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۵۰ درصد اعلام شده است یعنی شما باید مبلغ ۵۸۷ میلیون تومان در حساب وکالتی خود شارژ کنید.

در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی کشف شده و همچنین مبلغ ۲۷ میلیون را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.

FMC T5 فردا موتور را با چه قیمتی در بورس کالا معامله کنیم ؟

 

 

قیمت خودرو در بورس کالا

 

تحلیل جدول قیمت فردا T5 در بورس کالا

بر اساس آنچه در جدول فوق می بینید، بهتر است متقاضیان خرید خودروی T5 فردا موتورز تا ۱۵ درصد قیمت پایه برای خرید این خودرو رقابت کنند. رقابت بیشتر از ۱۵ درصد قیمت نهایی را به قیمت بازار آزاد نزدیک میکند و عملا خرید غیرمنطقی می شود. توجه کنید قیمت فردا T5 در بازار آزاد تا زمان تنظیم این جدول یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

لاماری ایما آرین پارس موتور

 

قیمت خودرو در بورس کالا

 

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۵۰ درصد اعلام شده است یعنی شما باید مبلغ ۴۹۱ میلیون تومان در حساب وکالتی خود شارژ کنید.

در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی کشف شده و همچنین مبلغ ۲۵ میلیون را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.

 

لاماری ایما آرین پارس موتور را با چه قیمتی در بورس کالا معامله کنیم ؟

 

قیمت خودرو در بورس کالا

 

تحلیل جدول قیمت لاماری ایما در بورس کالا

بر اساس آنچه در جدول فوق می بینید، بهتر است متقاضیان خرید خودرو لاماری ایما تا ۶۰ درصد قیمت پایه برای خرید این خودرو رقابت کنند. رقابت بیشتر از ۶۰ درصد قیمت نهایی را به قیمت بازار آزاد نزدیک میکند و عملا خرید غیرمنطقی می شود. توجه کنید قیمت لاماری ایما در بازار آزاد تا زمان تنظیم این جدول برای رنگ سفید دو میلیارد تومان و برای رنگ مشکی دومیلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

/منبع: اسب بخار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه