رضا رشیدپور | رضا رشید پور گم شده است | خبری تازه از رضا رشیدپور

رضا رشیدپور گم شده؟ | رضا رشیدپورکجاست؟ | چه بلای سر رضا رشیدپور آمده است که خبری از او نیست؟

رضا رشیدپور گم شده؟ | رضا رشیدپورکجاست؟ | چه بلای سر رضا رشیدپور آمده است که خبری از او نیست؟
کدخبر : 47761

در ادامه میپردازیم به سرنوشت رضا رشیدپور در این چند ماه. ایا رضا رشیدپور ممنوع الکار شده است؟ در ادامه همراه ما باشید تا اسخ این سوال را با شما درمیان بگذاریم.

به گزارش رصد اقتصادی: رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه 1354 است. رضا رشیپور در محله سلسبیل (رودکی) تهران دوران کودکی خودرا گذراند. رضا رشیدپور همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ التحصیل شده است. رضا رشیدپور در سال 82 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی، به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می پردازد.رضا رشیدپور در فیلم سوپراستار نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت. همچنین رضارشیدپور در دو فیلم شیش و بش و در امتداد شهر نیز بازی کرده. همچنین رضا رشیدپور سابقه مجری گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را بر عهده داشت که بعضی از آن ها به نوعی توقیف شدند.

 

چند وقتی از که از رضا رشیدپور خبری نیست. رضا رشیدپور مجری بسیار کارآمد صدا و سیما حدود 3 ماه است که جلوی دوربین نرفته است و این موضوع برای طرفداران او مورد جوجه قرار گرفته است. حال ما تصمیم گرفته ایم که این موضوع بپردازیم که رضا رشیدپور در این مدت کجا بوده و مشغول به چه کاری بوده است.

 

رضا رشیدپور

 

پس از سه ماه و نیم حالا رضا رشید پور کجاست؟

خبر پخش فصل جدید ســیم آخر نیمه مهر امســال رسانه‌ای شد. حتی در خبر رســمی مربوط به پروژه آمده بود که این سری همچون گذشته، ساعت 22:30 پنجشنبه و جمعه‌ها روی آنتن می‌رود. حالا اما شــایعه‌ای به گوش می‌رسد که ســیم آخر در آســتانه تولید، متوقف شده است. دلیل رسمی اتفاق اعلام نشده اما می‌توان حدس زد از یکسو ترجیح رشیدپور عدم اجرای این مسابقه به دلیل اتفاقات اجتماعی است و از سوی دیگر، سلسله حواشی رخ داده، او را بار دیگر در فهرست ممنوع‌الکارها برده.

 

رضا رشیدپور

 

بیوگرافی کوتاه از رضا رشیدپور

نام :رضا 

نام خانوادگی :رشیدپور

تاریخ تولد :19 مرداد 1357 

محل تولد :تبریز

محل زندگی :تهران

تاهل :متاهل

نام همسر :نغمه مهرپاک

فرزندان :هلن

فعالیت :بازیگر ، تهیه کننده ، کارگردان ، مجری

مدرک تحصیلی رضا رشیدپور:کارشناسی در دو رشته عمران و کارگردانی از دانشگاه تبریز

 

رضا رشیدپور

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه