تعطیلی مدارس | تعطیلی دانشگاه ها | تعطیلی ادارات

مدارس و ادارات تعطیل شد! | کدام استان ها 1 بهمن 1401 تعطیل هستند؟

مدارس و ادارات تعطیل شد! | کدام استان ها 1 بهمن 1401 تعطیل هستند؟
کدخبر : 47767

در ادامه این خبر میپردازیم به استان هایی که مدارس و ادارات آن ها تعطیل شدند.

به گزارش رصد اقتصادی: آلودگی هوای برای افراد دارای مشکل تنفسی، افرادم کم سن و سالمندان مناسب نیست و این روز ها کشور ما با توجه به شرایط جویی میهمانی ناخوانده به نام آلودگی هوا دارد. این آلودگی هوا به قدر است که مدیریت بحران استانداری های های مختلف تصمیم به تعطیلی برخی ادارات و مقاطق تحصیلی گرفتند.

 

آلودگی هوا باعث شد مدارس و ادارات در برخی از استان‌های کشور شنبه 1 بهمن ماه 1401 تعطیل و یا غیر حضوری شود. در ادامه با ما همراه باشید تا از تعطیلی ادارات و مدارس استان های مختاف باخبر شوید.

 

غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های ۹ شهرستان استان اصفهان/ کارمندان ادارات و بانک‌ها دور کار شدند

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مصوب نمود تا تمامی دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، لنجان و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر و نجف آباد و شهر سجزی در روز‌های شنبه و یکشنبه غیرحضوری شوند و امتحانات دانشگاه‌ها مطابق برنامه قبلی کماکان برگزار خواهد گردد.

شیشه فروش تصریح کرد: دورکاری کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز شنبه یکم بهمن ماه در مناطق یاد شده از دیگر مصوبات این کمیته است.

 

تعطیلی برخی از مدارس استان قزوین 

 کمیته اضطرار آلودگی‌ها شهرستان قزوین اعلام کرد، با توجه به افزایش شاخص آلودگی هوا و ناسالم شدن برای همه گروه‌ها و با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری هوا و تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر شرایط اضطرار، همه مقاطع تحصیلی مناطق ۱ و ۲ فقط در شهر‌های قزوین، اقبالیه و محمود آباد غیر حضوری و مدارس روستا‌های مناطق ۱و۲ و کوهین و سایر بخش‌ها حضوری است.

 

آغاز فعالیت مدارس و ادارات چهار محال و بختیاری از ساعت ۹ صبح

به دلیل برودت هوا مدارس و ادارات استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح فعالت خود را آغاز خواهند کرد.

 

مدارس البرز غیرحضوری شد

افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: شنبه، یکم بهمن‌ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس البرز به علت آلودگی هوا غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل هستند.

او می گوید: دانشگاه‌ها و ادارات استان طبق روال عادی دایر خواهند بود.

 

مدارس کردستان فردا غیر حضوری شد

 استانداری کردستان اعلام کرد، به دلیل سرما و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان کردستان در روز شنبه یکم بهمن ماه سال جاری در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی (شاد) برگزار می‌شود.

 

/منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه