هواشناسی ، پیش بینی بارش باران و برف /دمای هوای تهران امروز چند درجه است؟

هواشناسی ، پیش بینی بارش باران و برف /دمای هوای تهران امروز چند درجه است؟
کدخبر : 47785

دمای هوا امروز شنبه یکم بهمن ماه، در تهران بین ۷ تا منفی یک درجه، آبعلی بین ۲ تا منفی ۱۰ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۹ تا منفی ۲ درجه، پاکدشت بین ۱۱ تا منفی ۳ درجه، پردیس بین ۵ تا منفی ۳ درجه پیش بینی شده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران آخرین وضعیت هوای شهرهای استان را در روز شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ اعلام کرد.

براین اساس، تا اوایل هفته آینده در سطح استان، آسمان صاف تا کمی ابری  در برخی مناطق گاهی با وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود. همچنین با توجه به سکون نسبی جو، عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری هوای سرد، در صورت عدم مهار کانون‌های تولید و انتشار آلاینده‌ها(اعم از منابع ثابت و منابع متحرک)، افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات پرتردد در مناطق شهری پرجمعیت و صنعتی استان مورد انتظار است.

همچنین در بازه زمانی عصر شنبه تا صبح یکشنبه در ارتفاعات بالادست شرق استان احتمال بارش پراکنده و خفیف برف و در دیگر نقاط، هوای ابری مورد انتظار است.در نوارغربی و جنوب غربی از عصر شنبه تا دوشنبه در بعضی ساعات، وزش باد پیش بینی می‌شود. تا یکشنبه شاهد روند کاهش تدریجی دما ( ۲ تا ۴ درجه سانتی‌گراد) و سپس ماندگاری آن تا سه شنبه خواهیم بود.

دمای هوا امروز شنبه یکم بهمن ماه، در تهران بین ۷ تا منفی یک درجه، آبعلی بین ۲ تا منفی ۱۰ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۹ تا منفی ۲ درجه، پاکدشت بین ۱۱ تا منفی ۳ درجه، پردیس بین ۵ تا منفی ۳ درجه، پیشوا بین ۱۱ تا منفی ۳ درجه، دماوند بین ۴ تا منفی ۷ درجه، رباط کریم بین ۸ تا منفی ۳ درجه، ری بین ۹ تا منفی ۲ درجه، شمیرانات بین ۷ تا منفی ۴ درجه، شهریار بین ۶ تا منفی ۲ درجه، فیروزکوه بین ۳ تا منفی ۱۱ درجه، قدس بین ۶ تا منفی ۲ درجه، لواسان بین ۵ تا منفی ۴ درجه، ملارد بین ۶ تا منفی ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها و سکون نسبی هوا، که تشدید آلودگی هوای تهران را به دنبال دارد، همه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران به استثنا شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز شنبه یکم بهمن ماه غیرحضوری شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه