ساعت کار

ساعت کار ادارات تغییر می کند| ساعت کار ادارات کدام استان ها تغییر می کند؟

ساعت کار ادارات تغییر می کند| ساعت کار ادارات کدام استان ها تغییر می کند؟
کدخبر : 47852

کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی و تعطیلی برخی مدارس طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در هفته جاری خبر داد.

براساس تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین ساعت کار تمام دستگاه‌های اجرایی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم بهمن ۹ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: مدارس شهرستان البرز به جز مدارس روستایی بخش محمدیه در این مدت تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

بنابر این خبر تمامی مدارس شهرستان آبیک به جز روستاهای آقچری، چناسک، شکرناب، خوزنان، ابراهیم آباد، صمغ آباد و زیاران تعطیل و آموزش‌ها مجازی خواهد بود.

همچنین مدارس شهر قزوین، اقبالیه و محمودآباد نمونه نیز در روزهای دوم و سوم بهمن تعطیل و آموزش دانش‌آموزان به شکل مجازی انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، حضور عوامل اجرایی مدارسی که در این مدت غیرحضوری هستند الزامی نیست و سیستم گرمایشی این مدارس باید طبق شیوه‌نامه ابلاغی خاموش شوند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: امتحانات دانشگاه‌ها طبق روال قبل برگزار خواهد شد و در صورت تداوم آلودگی محدودیت تردد خودروها به شکل زوج و فرد در سه شهرستان قزوین، آبیک و البرز از روز دوشنبه اجرا می‌شود.

براساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش هوای استان قزوین، شاخص آلودگی قزوین شنبه اول بهمن به ۱۹۰ واحد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه